Gå til innhold

torcar
 Share

Anbefalte innlegg

hei og hå :) noen som kunne kodet litt for meg ? jeg kan betale og ta det på egen risiko :)

 

bor i rogaland men er ofte i hordaland :) sitter stor pris på om noen kan fikse, jeg har en bil med lite utstyr så tror ikke det er så veldig mye man kan kødde til i den bilen hehhe 

 

bare gi meg en lyd! kan evt sende pm så kan dere få tlf nr mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det hender jeg er innom butikken noen minutter etter å ha begynt å kjøre, bilen er utstyrt med Webasto dieselvarmer og hvis temperatuen tilsier det er den da I oppstartsfasen. jeg pleier da å la motoren gå for å unngå nedsoting av Webasto da det er kun snakk om et par minutter.

Når motoren går gir bilen fra seg to tut når man låser, noen som vet om man kan kode vekk dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som koder litt i Oslo-Akershus da?

Bumper denne da jeg selv gjerne betaler noen i Oslo/Akershus for jobben.

De endringer trådstarter har gjort passer meg utmerket [emoji106]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Erik BM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne da jeg selv gjerne betaler noen i Oslo/Akershus for jobben.

De endringer trådstarter har gjort passer meg utmerket [emoji106]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bor i Oslo, og kan hjelpe.

Send en PM med hva du vil kode, så blir vi sikkert enige om tidspunkt :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man kode inn sport displayet som viser hk/nm i alle f11er, tenker på min 2012 modell spesielt.

Er din bil norsk eller importert?

Min er norsk, og jeg kan velge mellom HK og KW i menyen "Language/Units" under "Settings".

 

Og for å svare på spm ditt, jepp det skal være mulig å legge til som et av valgene i menyen om du ikke har det tilgjengelig.

Hva er byggedatoen din?

 

Edit:

Mulig jeg var litt for rask, ser flere sliter med å endre dette på F1X, mens på F30 så funker det.

Endret av Makky123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo, og kan hjelpe.

Send en PM med hva du vil kode, så blir vi sikkert enige om tidspunkt :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takker.

Setter opp en liste [emoji106]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er din bil norsk eller importert?

Min er norsk, og jeg kan velge mellom HK og KW i menyen "Language/Units" under "Settings".

 

Og for å svare på spm ditt, jepp det skal være mulig å legge til som et av valgene i menyen om du ikke har det tilgjengelig.

Hva er byggedatoen din?

 

Edit:

Mulig jeg var litt for rask, ser flere sliter med å endre dette på F1X, mens på F30 så funker det.

Norsk, men har bare sett det på f3x. Lurer på om man kanskje får det med bmw performancepakken, men har ikke helt klart å forsvare 20lapper på det når det fleste turene fortiden blir gjort med ei lita ei i baksetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk, men har bare sett det på f3x. Lurer på om man kanskje får det med bmw performancepakken, men har ikke helt klart å forsvare 20lapper på det når det fleste turene fortiden blir gjort med ei lita ei i baksetet.

Jeg hadde det på min F31 før jeg fikk MPPK. Eneste endringen etter MPPK var justering av HP og NM.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Litt off topic men, noen som har testet denne? Og kan den kodes med? :) Er bluetooth adapter kontakt og man bruker App på mobilen..

Tenkte og bestille men gidder ikke vis det bare er dritt :)

https://www.youtube.com/results?search_query=iViNi+Bmw

http://www.bildiagnosebutikken.no/bmwhat-wifi-obd2-diagnose-adapter-iphone-ipad.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Litt off topic men, noen som har testet denne? Og kan den kodes med? :) Er bluetooth adapter kontakt og man bruker App på mobilen..

Tenkte og bestille men gidder ikke vis det bare er dritt :)

https://www.youtube.com/results?search_query=iViNi+Bmw

http://www.bildiagnosebutikken.no/bmwhat-wifi-obd2-diagnose-adapter-iphone-ipad.

 

 

Hvis jeg husker riktig så fungerer det ikke å kode med det på F serie, kun på E serie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Skreiv mail me di og di sa at dem funket best på F serie. Men får vell se når jeg har fått den hjem i posten :) App´en kostet 500kr i tillegg.

 

Nja, nå står det på dems egen side at det fungerer kun med diagnose på Fserie mens Eserie så fungerer diagnose og koding. 

Se bilde under helt til høyre. 

 

post-52852-0-30414300-1426680906_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...