Even Pladsen Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 Jo den er det. Men er elendig sveise arbeid. Nei har dessverre ikke ordnet bo plass enda 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 Tusentakk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Endelig fått lakkert alle delene så nå venter jeg bare på at han skal bli ferdig med bil nå😬 BjornarHS og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Da er endelig bil klar! Fått på alle deler og hjul og mutere og nye Carbonlister i bil og midt armlene så er det bare å få den vokset og små ting igjen som nye lykter, 2 din spiller og ny motor til vinteren😇 Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Takk!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Å fy faen til rå den ble nå! Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Hadde du begrenset det til gullmuttere uten spikes hadde det vært tommel opp til og med fra meg som er anti-dekkstrekk på min hals. Men spikesene ødela inntykket totalt for min del. Men det er jo en smal sak å bytte ut uansett Thundercoil, Freakshow og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Ble kjempe fornøyd Åssen alt ble😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Spiksene kunne vært droppet for min del og, men felgene og stuket var perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 (endret) Alle har sine formeninger for spikes men jeg syns det ble helt greit for min del;p, smak og behag:✌️ Endret April 4, 2016 av Even Pladsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Er det lovlig å kjøre med ut sånt så det der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 (endret) Ikke med spikes på toppen fordi går for langt ut så når jeg kjører så tar jeg av de!:) Endret April 4, 2016 av Even Pladsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Oh my... Nydelig bil og nydelig arbeid! Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 latterlig feit. Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå