quandt1960 Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Ble litt overrasket over å finne så totalt ukamuflerte bilder av BMW sin nye 7 serie som først kommer på markedet 2016. Stilig (??).. men veldig spesielt design. Spesielt bak ligner den utrolig på siste utgave av Audi A8 men med en veldig høy kant. Så ser det nok merkelig ut med så stor klaring mellom dekk og skjerm framme, antagelig x-Drive. Fargen ser og ut til å ligne på gode gamle bmw violet blue. Også spesielt at de igjen bytter bokstav for karrosserikoden og blander tallet 11 med F11 som jo er dagens 5 Touring, blir jo ikke klok lenger hverken på motor eller karrosserikoder; G11... Uansett, ikke en designrevolusjon til det verre men en bra blunder av markedsføringsavdelingen å glippe en tilsynelatende førproduksjonsmodell helt ukamuflert, ser til høyre for bilen at noen har avdekket den i en eller annen bakgård Hva syns folk om designet da?? Klarer selv ikke helt danne meg en klar mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 G11 7-serie er allerede diskutert i denne tråden, men jeg synes allikevel det er interessant å få en egen tråd på bilen da det er lettere å samle relevant informasjon og bilder om den. Når det gjelder den avbildede bilen er det bilen som skal brukes i filmen Mission Impossible, så derfor er bilen helt uten kamoflasje. Det høye gapet mellom dekket og hjulbuen skyldes ikke direkte xDrive, men at den står på transportklosser. Ellers synes jeg det er vanskelig å danne seg et skikkelig inntrykk av bilen slik den står nå, men basert på en del photoshopper har jeg troen på at det kan bli en ganske så smakfull bil (i hvert fall eksteriørt)- spesielt om man får sluppet den ned litt og satt på noen elegante 21" felger. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Bakdelen ligner litt på 6-serie sin, men ellers synes jeg bilen ser fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) G11 7-serie er allerede diskutert i denne tråden, men jeg synes allikevel det er interessant å få en egen tråd på bilen da det er lettere å samle relevant informasjon og bilder om den. Når det gjelder den avbildede bilen er det bilen som skal brukes i filmen Mission Impossible, så derfor er bilen helt uten kamoflasje. Det høye gapet mellom dekket og hjulbuen skyldes ikke direkte xDrive, men at den står på transportklosser. Ellers synes jeg det er vanskelig å danne seg et skikkelig inntrykk av bilen slik den står nå, men basert på en del photoshopper har jeg troen på at det kan bli en ganske så smakfull bil (i hvert fall eksteriørt)- spesielt om man får sluppet den ned litt og satt på noen elegante 21" felger. Takk for svar! var ikke klar over det med filmen. Da er det jo ikke en blunder, tvert imot. Mimrer om James Bond Sikkert veldig bra reklame det. Red: Det interessante jeg leste nå nylig på AutoZeitung er at den skal bli ca 200 kg lettere ved mye bruk av karbonfiber strategiske steder. Antagelig med gode erfaringer og utvikling av i3 og i8. Verdens første høyklasse bil med karrosseri i kompositmaterialer? Endret Februar 11, 2015 av FJPopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Jeg tror dette kommer til å bli en veldig bra bil med mye ny teknologi vi aldri før har sett. BMW har på forhånd annonsert at G11 ikke blir noen design revulosjon men den skal sette standarden for kjøredynamikk og teknologi. Tror nok denne skal sparke godt fra seg i luksusklassen de kommende åra quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 En litt strammere bil i klassen, denne har også fått seg iPad i dashbordet ser det ut til! Det er bra! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Må si liker den bedre og bedre jo mer jeg ser disse bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Er det ikke mulig og få Bmw med rattgir? Blir så utrolig mye renere i midtkonsollen uten girspaken FredrikE24 og AsbjørnH reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Er det ikke mulig og få Bmw med rattgir? Blir så utrolig mye renere i midtkonsollen uten girspaken Naaah, se på e65 da, ser rett og slett litt stygt ut innvendig uten girspaken. Selv i den høy-luksus klassen bør en bil ha en girspake, gitt kun min egen mening. Gustav C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Rattgir kler en Lincoln ifra 1960 og passer ikke inn i en BMW, uansett klasse! Gustav C., quandt1960, Sturmtiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsbjørnH Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Synes den virker veldig kjip innvendig, iallefall i forhold til dagens S-klasse. Noen som vet om dette er produksjonsmodell og ikke bare prototype/dummy for bruk i den filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Jeg synes nok at interiøret ikke ser helt topp ut, men jeg vil vente til den ferdige produskjonsmodellen med å trekke en konklusjon for meg selv. Interiøret i S-klassen er jo bare rotete og de to store PC skjermene foran føreren er jo ikke pene i det hele tatt... Her er jeg faktisk glad for at BMW holder litt igjen på designet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Kjørte senest lørdag 06 mod. 750il med rattgir Forstår virkelig ikke hvorfor det ikke hører til på en 7 serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsbjørnH Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Helt enig! Rattgir på en bruksbil er fantastisk når man er vandt til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Nei rattgir uff, det hører til på andre siden av andedammen etter min mening. Det er deilig å kunne hvile hånden på girspaken når en kjører. stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå