stig. Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 (endret) de bilda er for meg typ helt like som de på første siden i denne tråden, åja trynet er helt ok, men når resten av bilen ser ut som den er fra korea, da blir det nei fra meg men som du sier, vi får være enige i å være uenige Endret April 22, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Vi får se, fasiten er uansett på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Bra bilder som kom en måned siden ca, viser detaljer av de spesielle løsningene med bruk av komposittmaterialer og karbonfiber i hovedstrukturen til karosseriet. http://www.bilnorge.no/bildegalleri.php?aid=43883&limfrom=60#f0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Så på instagram i går at G11 kommer med touch skjerm blant annet. Det er ganske stilig. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Så på instagram i går at G11 kommer med touch skjerm blant annet. Det er ganske stilig. Selv om jeg bare er 24 år, og vokst opp i disse "touch-tider" tror jeg faktisk jeg hadde foretrukket fysiske knapper og/eller iDrive hjulet. Jeg liker å kjenne at jeg bruker funksjonene, selv om touchskjermen helt sikkert blir stilig den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Selv om jeg bare er 24 år, og vokst opp i disse "touch-tider" tror jeg faktisk jeg hadde foretrukket fysiske knapper og/eller iDrive hjulet. Jeg liker å kjenne at jeg bruker funksjonene, selv om touchskjermen helt sikkert blir stilig den også. Selvom det nå blir touchskjerm og i tillegg gesture control, så vil fremdeles iDrive hjulet være på plass. Krika reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 (endret) På enkelte bruksområder vil touch være veldig naturlig og overlegent iDrive hjulet. Feks input og i nettleser. Endret Mai 5, 2015 av MariusW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 På enkelte bruksområder vil touch være veldig naturlig og overlegent iDrive hjulet. Feks input og i nettleser. Vil jo også kalle det ganske trafikk farlig når du skal fokusere hvor du skal plassere fingeren istedenfor å se på veien. stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Helt riktig, er det som gjør iDrive så genialt og sikkert i bruk. Prøvekjørte en Opel Insignia, og den har en slags pekeplate alá laptop fra 1995, den var helt håpløs både stillestående og helt umulig under kjøring. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 Touchskjerm i bil er helt håpløst. Umulig å treffe noe rett når bilen er i bevegelse og generelt uergonomisk. Håper de beholder iDrive hjulet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Du har jo alltid stemmestyring (LoL) Det er så ubrukeligt den stemmestyringen at det irriterer meg at det er på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Denne bilen må bare bli bra for jeg er lei av å høre at S-klassen er "best". Synes interiøret egentlig ser svært lovende ut, men jeg likte virkelig ikke det nye S-klasse interiøret. Har ikke sett det med egne øyne, men mener det hadde passet bedre i en italiensk hi-tec mahognibåt av noe slag..Eksteriøret på 7-serien ser pent ut, men litt kjedelig. Her foretrekker jeg foreløbig S-klassen. Håper V12'eren får nok effekt til å kunne matche i hverfall MB's S600 om ikke også S65 AMG. Jeg er mentalt forberedt på skuffelse her.. Så noen av dere savner ratt gir ja.. Synes det er greit at slike ytringer kommer ut i lyset, så vet jeg hvem sine meninger som skal ignoreres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 (endret) S-klasse har ikke vært "best" siden 80 tallet.. Det at S-klassen er bilpressens foretrukkene valg akkurat nå er fordi den er en helt ny modell i en klasse ellers preget av gamle modeller, sist noe skjedde her var i 2011 da A8 ble lansert. S-klasse bringer jo ikke noe nytt til bilindustrien slik de var kjent for å gjøre i gamledager, virker som de er mest opptatt av å lage ett design som roper høyest om oppmerksomheten. Ta bare vanlige ting i dag som Xenonlys, GPS basert navigasjon, fjernstyrt sentrallås, infotainmant system med skjerm i dasjbord (Idrive), antispinn og antiskrens system, regnsensor og adaptive lys. Du så alt dette først i en 7-serie S-klassen er nok en fabelaktig bil på alle måter, en skikkelig luksus bil men jeg er ganske sikker på at 7-serien vi nå venter på kommer til å gjøre hverdagen skikkelig sur for gutta i Stuttgart Endret Mai 9, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 S-klasse har ikke vært "best" siden 80 tallet.. Det at S-klassen er bilpressens foretrukkene valg akkurat nå er fordi den er en helt ny modell i en klasse ellers preget av gamle modeller, sist noe skjedde her var i 2011 da A8 ble lansert. S-klasse bringer jo ikke noe nytt til bilindustrien slik de var kjent for å gjøre i gamledager, virker som de er mest opptatt av å lage ett design som roper høyest om oppmerksomheten. Ta bare vanlige ting i dag som Xenonlys, GPS basert navigasjon, fjernstyrt sentrallås, infotainmant system med skjerm i dasjbord (Idrive), antispinn og antiskrens system, regnsensor og adaptive lys. Du så alt dette først i en 7-serie S-klassen er nok en fabelaktig bil på alle måter, en skikkelig luksus bil men jeg er ganske sikker på at 7-serien vi nå venter på kommer til å gjøre hverdagen skikkelig sur for gutta i Stuttgart Her må du nok sjekke kildene dine da nye s-klasse (W222) har endel nytt og spennende utstyr å by på. Har ikke oversikt over alt men kan nevne: Magic body contol og AIR balance pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Her må du nok sjekke kildene dine da nye s-klasse (W222) har endel nytt og spennende utstyr å by på. Har ikke oversikt over alt men kan nevne: Magic body contol og AIR balance pakke. Ja men det er jo ikke akkruat noe revolusjonerende, er langt mer imponert over at G11 blandt annet kan parkeres med nøkkelen, kommer med laser lys og kommer til å veie mindre enn en F10 5-serie. Men vi dropper MB vs BMW diskusjonen, er ikke det folk vil lese om når de klikker seg inn på denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå