quandt1960 Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Siste bildet på nettet. Spennende linjeføring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Meget spennende, avslører forøvrig ikke noe mer i forhold til bildene på førstesiden her. Er uansett ikke lenge igjen før de første offisielle bildene kommer vel, men dette er lovende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Meget spennende, avslører forøvrig ikke noe mer i forhold til bildene på førstesiden her. Er uansett ikke lenge igjen før de første offisielle bildene kommer vel, men dette er lovende Nei er rimelig likt ja, eneste jeg kanskje kan se forskjell på er at dette virker å være Luxury Line?? Pluss fargen som minner om Pyrit eller Citrin Sort Den er større men virker mindre en dagens modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Siste bildet på nettet. Spennende linjeføring ja her å fant jeg et nytt bildet av den nye 7 serien på nett. nei fanken det var en HYUNDAI det gitt Endret Mai 12, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Du hadde nok kjøpt BMWn. Ligner ikke på Hyundai, dessuten har jo designet på koreaneren blitt ganske bra med årene. Time will show, gleder meg til offisiell lansering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Jeg tror ikke man skal ta kommentaren til "stig." for seriøst, da han åpenbart har øynene på helt andre plasser enn det de fleste av oss har. Når man hevder at alt ligner på Hyundai, så skjønner man hvor listen ligger - jeg siterer vedkommendes kommentar om Pagini Zonda: "Enkelt, for den ser ut som en dritt. ser ut som en fansy "rør ramme hyundai".. Fredrik 90, quandt1960, SweetBMW og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Du hadde nok kjøpt BMWn. Ligner ikke på Hyundai, dessuten har jo designet på koreaneren blitt ganske bra med årene. Time will show, gleder meg til offisiell lansering Nei jeg hadde ikke kjøpt bmw`n faktisk, men det har mye å si pga prisen, dessuten er jeg nok heller "gammel bmw" entusiast, gammel bmw er det litt mer særpreg over mener jeg Jeg tror ikke man skal ta kommentaren til "stig." for seriøst, da han åpenbart har øynene på helt andre plasser enn det de fleste av oss har. Når man hevder at alt ligner på Hyundai, så skjønner man hvor listen ligger - jeg siterer vedkommendes kommentar om Pagini Zonda: "Enkelt, for den ser ut som en dritt. ser ut som en fansy "rør ramme hyundai".. ja paganien ser jo helt forferdelig ut, den er jo et reint design stunt, det er få biler jeg synes ser jalla ut, men den er faktisk høyt oppe på "jalla jalla" lista mi, bare fordi man bygger en "rieger rør ramme" bil, så er det ikke noen ferrari. men nå må du ta og EDIT på deg selv,nå er jo du "off topic" for den paganien har jo ingen verdens ting med denne tråden å gjøre saltkjelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Rør ramme Hyundai....haha den er fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Rør ramme Hyundai....haha den er fin... veit.... det var kansje litt stygt sagt..... sånn for Hyundai sin del. Paganien burde jo ta det som et komplimang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Altså...mener du Stig at BMWen blir en dårligere bil kun fordi enkelte asiatiske modeller har rappet ett og annet design element? Den Hyundaien du legger ut bilde av likner jo ikke på G11 en eneste plass, hva er liksom greia her? I såfall kan man si at både Mercedes, Bentely og alle andre som også lager luksusbiler likner på asiatiske biler, men det skal da ikke være negativt for disse merkene at asiatene har fått dreis på designet sitt Fredrik og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Kjørte senest lørdag 06 mod. 750il med rattgir Forstår virkelig ikke hvorfor det ikke hører til på en 7 serie..Skjønner ikke at ikke alle biler med nyere automat har ratt gir. Bortkasta å bruke plass i midtkonsoll til det. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Den Hyundaien du legger ut bilde av likner jo ikke på G11 en eneste plass, hva er liksom greia her? [...] Nettopp! Den åpenbare likheten mellom disse bilene er at de har fire runde hjul, men der stopper det vel omtrent også. Ellers synes jeg G11 har gitt oss en fin figur hittil, og jeg er veldig spent på hvordan de offisielle bildene blir. Jeg var litt skeptisk til interiørdetaljene i "ruthenium chrome" over alt i bilen, men etter å ha sett finishen på de samme detaljene i F30/F31 LCI, tror jeg dette vil bli nokså bra. Litt mye chrome eksteriørt for min smak, men jeg liker at det er gjennomført og for de som ikke ønsker det er jeg rimelig sikker på at forskjellige Lines og M-sport vil gi bilen forskjellige uttrykk. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Blir nok bra denne Bare jeg som synes rumpa ligner på 5-serie GT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Altså...mener du Stig at BMWen blir en dårligere bil kun fordi enkelte asiatiske modeller har rappet ett og annet design element? Den Hyundaien du legger ut bilde av likner jo ikke på G11 en eneste plass, hva er liksom greia her? I såfall kan man si at både Mercedes, Bentely og alle andre som også lager luksusbiler likner på asiatiske biler, men det skal da ikke være negativt for disse merkene at asiatene har fått dreis på designet sitt Bilen blir litt sånn "juggel" . Første intrykk har mye å si, å første jeg tenkte når jeg så denne var "billig asiatisk bil" ergo jeg liker den ikke, bmw har blitt for mainstream på design fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Skjønner ikke at ikke alle biler med nyere automat har ratt gir. Bortkasta å bruke plass i midtkonsoll til det. Nå har BMW prøvd det, og det er sikkert ikke uten grunn at de velger å plassere den på midtkonsollen på senere generasjoner. Personlig synes jeg det ser mye bedre ut med girvelger på midtkonsollen. Jaguar og Audi har vel også girvelger på midtkonsollen og jeg føler at rattgir er mer "naturlig" på amerikanske biler. Vil man absolutt ha rattgir og masse plass til brusbegre, så kjøp en dyr Mercedes eller en Chrysler Grand Voyager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå