Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er bare tull. Jeg kjørte til tyskland i sommer, samt rundt Nurburgring med disse på vått. Og de fungerte kjempebra. Aldri hatt noen problemer.

 

Når det gjelder falken, er disse altfor firkantet, og vil deg problemer med sporing. 

 

 

Ikke noe tull for min del. Selvopplevd. Mine slapp tvert ved nødbrems i ca. 70-80 kmt på fuktig asfalt. Og de var det masse godt mønster igjen. Med Michelindekkene min så er det andre boller. Henger som klister uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe tull for min del. Selvopplevd. Mine slapp tvert ved nødbrems i ca. 70-80 kmt på fuktig asfalt. Og de var det masse godt mønster igjen. Med Michelindekkene min så er det andre boller. Henger som klister uansett. 

 

Er det Michelin PSS du kjører nå?

fikk tilbud på 1750 per dekk på disse, vurderer å ta dem istedenfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen blir det å frese/ dreie av 3-4 mm på navet til felgene bak, samt dreie noen senterringer. Har Ø72.5 på bilen men felgene er 74.2 om jeg ikke tar feil. Er ihvertfall en del løsere på navet enn originale felger.

Går det greit med alu senterringer eller burde det være nylon? Thoughts?

 

Dekkene har ankomst 5.10, så da håper jeg det skal passe litt bedre :) Tror jeg skal slippe unna valse ut hjulbuen noe spesielt, men kanten på innsidne må nok klemmes flat og innerskjerm samt overgang til bakfanger modifiseres lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS har og aluringar ein kan kjøpa som ein lett pressa i med håndmakt. Du trenge i alle fall ikkje å dreia til ringar som blir ein presspasning når dei skal monterast. Eg køyrer med aluringane til GS på mine 19" RH X-Rad på E34'en, og det funka knall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...