Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor mye folk henger seg opp i slik så lenge prisen er rett, men bildene er ikke det aller beste i annonsen.

Det er bilder i forskjellige kvaliteter, mange rare vinkler, forskjellige felger (der det ene settet ikke følger med, eller kan kjøpes utenom) pluss bilder som tydelig er fra forhandler.

Her ville jeg begynt helt på nytt, satt bilen på en god åpen plass i dagslys og tatt noen skikkelige bilder. Gjerne med noe som er hakket bedre enn et mobilkamera. Ville begrenset meg til maks 10-15 bilder totalt, der alle er fra samme tid og sted.

Prisen er vanskelig å si noe på, da det ikke er så veldig mange av disse på markedet, men diesel er jo ikke like "inn" for tiden. Likevel føler jeg ikke prisen er direkte feil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns annonsen er bra og prisen er brukbar (123 er vel sjelden og er ikke helt kjent med prisene på de).

Tror at de fleste som handler i segmentet nå ønsker seg stasjonsvogn, og der er det vannvittig mye å velge mellom. Coupe er jo normalt vanskeligere å selge.

Kan ikke tenke meg at den er annet enn utmerket hvis man skal handle en liten coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, awt skrev:

 

Jeg vet ikke hvor mye folk henger seg opp i slik så lenge prisen er rett, men bildene er ikke det aller beste i annonsen.

Det er bilder i forskjellige kvaliteter, mange rare vinkler, forskjellige felger (der det ene settet ikke følger med, eller kan kjøpes utenom) pluss bilder som tydelig er fra forhandler.

Her ville jeg begynt helt på nytt, satt bilen på en god åpen plass i dagslys og tatt noen skikkelige bilder. Gjerne med noe som er hakket bedre enn et mobilkamera. Ville begrenset meg til maks 10-15 bilder totalt, der alle er fra samme tid og sted.

Prisen er vanskelig å si noe på, da det ikke er så veldig mange av disse på markedet, men diesel er jo ikke like "inn" for tiden. Likevel føler jeg ikke prisen er direkte feil.

 

Nye bilder kan ikke skade, men var jeg ute etter en lignende bil ville nok ikke det satt en stopper.

Kjenner du noen som kan ta bilder kan det være greit.

Tror nok også diesel ikke hjelper, men her er det store deler av landet som aldri vil være utsatt for dieselforbud. Men er det en osloborger som skal handle kan det være en terskel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig angående bildene. Synes det er veldig viktig selv når jeg ser på annonser, for det ser veldig fort mye mer profesjonelt og seriøst ut med noen ordentlige bilder. Som nevnt: finn en åpen og ryddig plass, ta bilder med speilrefleks litt rundt bilen og av interiøret. Så blir det et helt annet inntrykk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser ut som jeg slapp å ta nye bilder, bilen er solgt! :D

 

Om jeg finner meg en bil å kjøpe på østlandet så kjører jeg ned og bytter imorgen, om ikke så blir det vel til uka :)

Ser desverre ut som det blir Caddy på meg nå, synd bmw ikke har noe varebiler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...
7 minutter siden, mbergan skrev:

Litt morsomt å følge denne bilen da jeg hadde den før deg. Kjøpte den ved 40k km eller noe sånt og kjørte den til den ble byttet inn. Man hadde jo nesten ikke utgifter til drivstoff når jeg hadde denne bilen :-) 

Hehe nei hadde nesten ingen utgifter i drivstoff jeg heller, til tider så holdt tanken 1 mnd :P 525tds'n derimot er ikke så snill med meg....

 

Skulle gjerne hatt den lengre, men leiligheten liker jeg bedre :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, danskiii said:

Hehe nei hadde nesten ingen utgifter i drivstoff jeg heller, til tider så holdt tanken 1 mnd :P 525tds'n derimot er ikke så snill med meg....

 

Skulle gjerne hatt den lengre, men leiligheten liker jeg bedre :D

 

Kan da ikke være så galt det. M3 V8 med 18k km per år koster skjorta :-)

Endret av mbergan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mbergan skrev:

Kan da ikke være så galt det. M3 V8 med 18k km per år koster skjorta :-)

Hehe det tror jeg på! får den ikke under 0.85 på mila men gammel bil så ikke annet å forvente!

Regner med det blir en Tesla model 3 til neste år når E21n er ferdig, om ikke jeg finner en 2 serie til ok pris :P Kunne godt tenkt meg å se en 2 serie coupe grand coupe med elektrisk kraft, hadde kjøpt på dagen!

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...