danskiii Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Senterringer får du jo kjøpt på dekk1 ellelr lignende. Hvorfor betale 50 kr per ring når jeg kan lage dem gratis? GS har og aluringar ein kan kjøpa som ein lett pressa i med håndmakt. Du trenge i alle fall ikkje å dreia til ringar som blir ein presspasning når dei skal monterast. Eg køyrer med aluringane til GS på mine 19" RH X-Rad på E34'en, og det funka knall Da kjører jeg på med alu Har funnet ut hvor stor ringen må være, kopierer bare GS osv sine da alle er like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Dagens innsats ET24 blir ET26 StigJ, awt, MarcusSteffensen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Kor mykje gods blir det igjen etter du e ferdig med fresingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Kor mykje gods blir det igjen etter du e ferdig med fresingen? 10mm til å begynne med fra slutt av hjulbolt kon til bakside. 8mm ferdig maskinert. Er ikke mye jeg har tatt, men ettersom det er replica felger så tør jeg ikke ta for mye. Skal nok bli nok sammen med nye dekk og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Vil ikke kjøre hjem fra trening, hadde det bare hjulpet å rygge hjem....... [emoji24] sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Vil ikke kjøre hjem fra trening, hadde det bare hjulpet å rygge hjem....... [emoji24] heheh kjiiiip dinna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Tror jeg har 4mm igjen fra ende på kon til kant på mine etter maskinering om jeg ikke husker feil Har holdt i 4 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 (endret) Tror jeg har 4mm igjen fra ende på kon til kant på mine etter maskinering om jeg ikke husker feil Har holdt i 4 år nå. 4mm?? damn! Ja kanskje jeg skal vurdere 2mm til slik jeg sitter igjen med 6mm.. men få vente til nye dekkene kommer og jeg får prøvd dette oppsettet først Kan i verstefall ta et 2mm av fronten på bremseskiva også Endret Oktober 1, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Blir tøft når du får til nye hjula, men bilen skriker etter senk! Regner med den skal ned mot bakken til våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 4mm?? damn! Ja kanskje jeg skal vurdere 2mm til slik jeg sitter igjen med 6mm.. men få vente til nye dekkene kommer og jeg får prøvd dette oppsettet først Kan i verstefall ta et 2mm av fronten på bremseskiva også Ikke ta meg helt på ordet da. Jeg skal måle når jeg tar av hjulene om en måneds tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Blir tøft når du får til nye hjula, men bilen skriker etter senk! Regner med den skal ned mot bakken til våren? Ja etter planen så blir det senk mot neste sommer. Når er litt usikkert da en del cashflow skal gå til oppussing av bolig over nyåret.. Så skal også performance kalipperne på og de skal ha nye skiver og klosser som jeg ENDA ikke har fått meg til å kjøpe Ikke ta meg helt på ordet da. Jeg skal måle når jeg tar av hjulene om en måneds tid. Hehe nei bare en vurdering, har det ikke travelt med å frese av mer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 (endret) Kjenner til problemet.. For min del endte felgbudsjettet opp med å gå til ny terrasse og møbler istedet for nye felger... Satser på å stille sterkere neste sommer! Endret Oktober 1, 2015 av Dal-z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 I fare for å virke veldig kjedelig tror jeg det var hakket mer fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Skvettlapper ankommet StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 I fare for å virke veldig kjedelig tror jeg det var hakket mer fornuftig. Det var akkurat det jeg kom frem til selv. må ærlig innrømme at jeg ikke har angret et sekund heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå