Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg avtalt bytte av sommerfelger mot noen style 193 18". Blir litt kjedelig i forhold men skal pulverlakkeres i typ grå når jeg får dem til stavanger neste gang :)

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, de skvettlappene, har du lyst til å sende en PM for hvor du kjøpte? :love:

Kan skrive det her også jeg :) kjøpt hos bmw her i ålesund, men fåes også hos koed o.l. :) mener på delenummer står lengre bak i tråden.. Det blir sagt de ikke skla passe bak til msport, men det er bare bull! Perfect fit!

Skal se om jeg ikke finner noen nummer.

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en del banning å steiking, skruing å løsning, trylling og magi, så kom det sammen. Har desverre ikke tatt nok bilder men sånn ble det. Dpf delete på plass, egr kodet stengt og liten tune i orden :) gla gutt med plutseli litt turbo plystring på lavt turtall!

3fecb47819afdc1c644e7c3901a07844.jpg

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en del banning å steiking, skruing å løsning, trylling og magi, så kom det sammen. Har desverre ikke tatt nok bilder men sånn ble det. Dpf delete på plass, egr kodet stengt og liten tune i orden :) gla gutt med plutseli litt turbo plystring på lavt turtall!

3fecb47819afdc1c644e7c3901a07844.jpg

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

 

Fett!! Hvem mappa for deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett!! Hvem mappa for deg? :)

Her ble det tuningservice.no ettersom han holder til er i strøket.. Så får se hvordan det går, er mye bedre å kjøre nå ihvertfall!

Grunnet useriøs kjøper så er hjulene tilsalgs igjen..

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja oppdaterer litt her en sen aften.

Fikk for meg at nå måtte jeg få gjort tuning, dpf delete og egr delete. Så jeg snakket med tuningservice.no og fikk avtalt tid og sted. Dette gikk helt smertefritt og bilen gikk mye bedre!

Skritt to var videre til verksted hos en bekjent hvor vi satt inn dpf delete. Tok litt tid men fikk det da ut og koblet opp.

Lyden ble selvfølgelig noe grovere og turbolyd ble en del høyere men vsr gøy å kjøre hjem. Jeg la merke til påvei hjem jeg ble noe svimmel og uggen men tenkte det var lult fra partikkelfilteret som lå ved siden av meg og fra verkstedet.

Bilen ble ikke brukt noe særlig mer enn kjøreturer på mer enn 5 min etter dette så tenkte ikke noe mer over dett med eksoslukt og at jeg ble svimmel.

Så kom dagen jeg har gledet meg enormt til i flere uker. Jeg skal hjem til stavanger å feire jul samt treffe dama som har begynt å studere i bergen.

Turen startet med å pale alt i bilen, kjlrte til statoil å fylte kaffekoppen og satt snuten mot første ferge. Mot fergen merket jeg igjen litt svimmelhet men det ordnet se litt med en spasertur på fergen.

Etter fergen ble et litt annerledes..

Jeg fikk kjørt vel 20 min før jeg var nødt til å svinge hurtig av veien og bremse opp med all nød og hast for så å kaste meg ut av bilen. Nå hadde jeg meget vondt for å puste, problemer med å fokusere, dårlig balanse og en puls så høy jeg aldri kan huske å hatt. Slo 113 på telefonen men prøvde roe meg selv før jeg skulle ringe, ohm heldigvis begholdt jeg bevisstheten og ting roet seg sakte ned over de 2 neste timer.

Nå i ettertid har jeg komt meg hjem med bilen og fått på partikkelfilter samt all original progrmavare. Får enda problemer med pusten om jeg kjører bilen med viduer lukket så skal inn til brages (lokale bmw verkstedet i ålesund) og forhåpentligvis så har dem til til å finne hvor jeg har lekasje og har deler og til reperasjon.

Har fått meg en sjikkelig god skremmer for alt dette nå så usikker på om det noen gang blir noe mer på bilen. Kanskje jeg roer meg etterhvert men nå er ihvertfall alt lagt på is..

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være utrolig kjedelig å oppleve dette her, men får i det minste håpe du finner utav det, for det høres alt annet enn morsomt ut.

Ja det var veldig lite gøy, og garanterte neste bil blir bensin.

Har selv opplevd eksos lekkasje inn i bilen på dieselbil, og det er ikke noe gøy.

Ja dette var ikke noe å anbefale.

Jeg har nå komt meg inn hos brages bil, og sitter med en kopp kaffe i hånden. De har vist utrolig god service for en kar som trenger å komme seg hjem til jul. Her var de fullbooket, men verksmester satt seg alikevell på jobben. Har også sagt de skal bytte kullgilter til koupéen, da jeg tror det kan inneha litt av hvert av lukter og gasser etter dette.

Bilen er nå ute til prøvekjøring av dem, da de ikke fikk noe frem noe spesielt ved å stå her i verksted å bare svive på tomgang. Krysser fingrene for at de kan finne feilen og sende meg avgårde!

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...