Gå til innhold

Min Z4 3.0Si Coupe Individual, Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg også mine børstet alu paneler tilbake fra lakk... Etter en del jobb ble dette sånn jeg så for meg på forhånd :)

Fargene er lakkert i to steg, deretter to lag med mye klarlakk for å viske ut maskeringskanten mellom rødt og sort... Deilig å ta på overgangen nå... Hehe...

post-54551-0-72126200-1453293390_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er jo som alle sier utrolig gjennomført! dette bekrefter gjerne uttalelsen din om at det ser litt horete ut med rød alcantara:P hadde jo tross alt det I e92'en jeg hadde for litt tilbake :S

 

 

Jeg tar vekk bildene hvis de er for slitsomme for øynene å se på;)

post-55082-0-16456800-1453644483_thumb.j

post-55082-0-08235900-1453644496_thumb.j

Endret av Bjanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Spent på felgene på bilen. :)

 

Når du trekker airbagen med alcantara, vil det påvirke hvordan den utløses ved en eventuell kollisjon? Airbagen kommer vel ut fra BMW-rondellen og "revner" utover(?) Mulig det ikke er sånn på Z4, men det er sånn på E9x.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Frode D skrev:

Spent på felgene på bilen. :)

 

Når du trekker airbagen med alcantara, vil det påvirke hvordan den utløses ved en eventuell kollisjon? Airbagen kommer vel ut fra BMW-rondellen og "revner" utover(?) Mulig det ikke er sånn på Z4, men det er sånn på E9x.

Ja, det er jeg spent på selv...

Airbagen har en skjøt på midten som er veldig lite synlig.. Sprekker der om den blir utløst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bmwZ skrev:

Ja, det er jeg spent på selv...

Airbagen har en skjøt på midten som er veldig lite synlig.. Sprekker der om den blir utløst :)

Skjønner. Burde vel egentlig ikke tvile på at du gjør noe uten å tenke gjennom det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...