Gå til innhold

Min Z4 3.0Si Coupe Individual, Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

On Friday, March 04, 2016 at 8.16, Frode D skrev:

Var veldig fint når det var lys i instrumentet. Er det ikke mulig å bytte farge på displayet der km osv står?

Jo ble bra det, ja er mulig å bytte farge der også! Men etter å sett noen bilder av det, så ønsket jeg at han skulle la det være. Lysfilteret lyser ujevnt hvitt med led installert. Vet det er litt krasj med rødt og orange. Men bedre kontra led er det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg såg dei raude skivene so va eg redd at du hadde bæsja på den berømte leggen. Litt for mykje 90's funk for min smak..

Men etter å ha sett dei montert (og spesielt i mørket) må eg nok innrømma at eg tok feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On Saturday, March 05, 2016 at 10.31, RF91 skrev:

Når eg såg dei raude skivene so va eg redd at du hadde bæsja på den berømte leggen. Litt for mykje 90's funk for min smak..

Men etter å ha sett dei montert (og spesielt i mørket) må eg nok innrømma at eg tok feil :)

Ja, for mange kan det bli litt too much med røde instrumenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut ett par bilder med HRE felgene og instrumentet montert! Må si meg veldig fornøyd med sorte felger... Bare glede seg til den Helv.... nysnøen smelter nå:smile:

20160301_183742_zpsegrpjoen.jpg

20160301_202706_zpsdtr1idwn.jpg

Dekkene er Michelin Supersport i 225/35-19 og 265 /30-19

20160305_102300.jpg

20160305_102036.jpg

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gorg skrev:

Rått! 

Du fikk felgene veldig raskt! Var de tilgjengelig i Europa?

Nei, de hadde dem på lager hos HRE i Statene.. Tok 2.5 uker å få dem8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kledde det bedre med sort ja selv om jeg ikke kan se felgene :P 

Har jo sett disse felgene før på bilder :) Du får ta en runde med skikkelig kamera. 

 

Edit: Var bedre når jeg fikk sett bildet på en skikkelig pc-skjerm og ikke på en ekkel liten iPad :applause:

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On Tuesday, March 08, 2016 at 20.18, StigJ skrev:

Kledde det bedre med sort ja selv om jeg ikke kan se felgene :P 

Har jo sett disse felgene før på bilder :) Du får ta en runde med skikkelig kamera. 

 

Edit: Var bedre når jeg fikk sett bildet på en skikkelig pc-skjerm og ikke på en ekkel liten iPad :applause:

Hehe... Ja, er ikke lett å ta bilder av sorte felger med mobilen. Kan love å ta noen bedre bilder når alt kommer på plass...

 

Gabz har sakt han skal hjelpe meg med noen bilder etterhvert, er ikke min sterkeste side. Selv om jeg også har speilrefleks som jeg skjeldent bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...