Gå til innhold

Min Z4 3.0Si Coupe Individual, Selges

bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for det begge to :)

Fikk stock dyno tall fra ESS idag. Ca 220hk på hjula. Er vel omtrent der den skal være :)

Burde vel stemme bra de tallene. Jeg fikk 259 på min 335i. Liker veldig mye av detaljene du legger ned i bilene dine. 

Tror kanskje jeg kopierer dekselet på kalipperene bak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel stemme bra de tallene. Jeg fikk 259 på min 335i. Liker veldig mye av detaljene du legger ned i bilene dine. 

Tror kanskje jeg kopierer dekselet på kalipperene bak. :)

Ja, er nok ganske normalt på disse Zene. Har ikke vurdert en chip?, fikk ut 327Hk på hjula med ESS software på Z4 35ien jeg hadde. Natt og dag forskjell, særlig når det gjelder momentet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok ganske normalt på disse Zene. Har ikke vurdert en chip?, fikk ut 327Hk på hjula med ESS software på Z4 35ien jeg hadde. Natt og dag forskjell, særlig når det gjelder momentet :)

Jo, det blir nok ESS motorstyring i løpet av vinteren. Men tenkte å bytte downpipes og intercooler samtidig når jeg først skal gjøre noe, og da koster det litt mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å fungere bra i en Z4. Er fortsatt imponert over hvor godt 3.0Si går originalt. :)

Det er sant det, de går bra originalt også. Hans hos ESS har selv en 330 N52 med kompressor. Han mente Z4en min ble betydelig sprekere :) Lav vekt har klart noe for seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...