sv90 Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 frekt bremse oppsett da me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 30, 2015 Forfatter Share Skrevet August 30, 2015 frekt bremse oppsett da me like Jo, takk:) Trenger litt ekstra bremsekraft når jeg får den tilbake fra ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Utrolig kult med den dekseldetaljen på kalipperen bak. Så jo et hav ganger bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Støtter alt det andre positive som er blitt sagt her. Flott bil, bra med oppdateringer og skikkelig sans for detaljer som gjør det lille eller store ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Takker for det begge to Fikk stock dyno tall fra ESS idag. Ca 220hk på hjula. Er vel omtrent der den skal være Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Takker for det begge to Fikk stock dyno tall fra ESS idag. Ca 220hk på hjula. Er vel omtrent der den skal være Burde vel stemme bra de tallene. Jeg fikk 259 på min 335i. Liker veldig mye av detaljene du legger ned i bilene dine. Tror kanskje jeg kopierer dekselet på kalipperene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 Burde vel stemme bra de tallene. Jeg fikk 259 på min 335i. Liker veldig mye av detaljene du legger ned i bilene dine. Tror kanskje jeg kopierer dekselet på kalipperene bak. Ja, er nok ganske normalt på disse Zene. Har ikke vurdert en chip?, fikk ut 327Hk på hjula med ESS software på Z4 35ien jeg hadde. Natt og dag forskjell, særlig når det gjelder momentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Ja, er nok ganske normalt på disse Zene. Har ikke vurdert en chip?, fikk ut 327Hk på hjula med ESS software på Z4 35ien jeg hadde. Natt og dag forskjell, særlig når det gjelder momentet Jo, det blir nok ESS motorstyring i løpet av vinteren. Men tenkte å bytte downpipes og intercooler samtidig når jeg først skal gjøre noe, og da koster det litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Da blir det bra med effekt med den setupen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Fikk dyno papirer fra ESS idag. Med stage 1+ og oppgradert bensintrykk regulator landet effekten på 294.8 whp:) danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Heftig oppgradering! Hva med dreiemoment? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Heftig oppgradering! Hva med dreiemoment? 332nm på hjula, ikke alt for gromt, men den har maks dreiemoment fra 4800rpm til 6250. Så turtalls maskin dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Blir vel fortsatt merkbart bedre bunndrag Du blir kanskje å bikke 4 tallet på 0-100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Det kommer til å fungere bra i en Z4. Er fortsatt imponert over hvor godt 3.0Si går originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Det kommer til å fungere bra i en Z4. Er fortsatt imponert over hvor godt 3.0Si går originalt. Det er sant det, de går bra originalt også. Hans hos ESS har selv en 330 N52 med kompressor. Han mente Z4en min ble betydelig sprekere Lav vekt har klart noe for seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå