Gå til innhold

Min Z4 3.0Si Coupe Individual, Selges

bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte egentlig både foran og bak, den svakeste sotingen. Meget pent med helrøde lykter, men hadde kledd å tone ned rødfargen litt også når det er så mye mørke nyanser ellers på bilen, samt enda litt hissigere uttrykk foran :)

Ut ifra bildene er jeg enig, baklyktene blir veldig lyse i spot belysningen. De er mørkere i dagslys. Er ikke veldig glad i folie på frontlampene, synes det faktisk er harry. Men skal åpne dem igjen, for så lakkere dem sorte innvendig. Følg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra bildene er jeg enig, baklyktene blir veldig lyse i spot belysningen. De er mørkere i dagslys. Er ikke veldig glad i folie på frontlampene, synes det faktisk er harry. Men skal åpne dem igjen, for så lakkere dem sorte innvendig. Følg med :)

Det er noe jeg også tenker på å gjøre. Hvilken type lakk bruker man inni lykta? må den være matt, blank, eller kan man ha whatever når man har xenon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg også tenker på å gjøre. Hvilken type lakk bruker man inni lykta? må den være matt, blank, eller kan man ha whatever når man har xenon?

Nja, du kan ha hva du vil. Men blank lakk gir mye refleksjoner inne i lykta. Er ikke alltid pent, men kommer an på designet på lykta. De aller fleste produsenter har matt finish. Men finnes unntak, Ferrari California har blank grå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...