bmwZ Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 (endret) Gjorde en inne photoshoot idag, siden det var rimelig trasig vær ute.. Endret September 13, 2015 av bmwZ tobiasw, Marius2002, Torek og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 herregud den er nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Meget gjennomført! Flott bil. Hadde kledd lyktene med litt Lamin-X. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 (endret) Takker Tenker du på foran eller bak? Lyktene er allerede lakkert grå innvendig foran. Bak er dem helfarget røde... Endret September 14, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Ser bra ut denne her Hvordan er responsen ute på gaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Denne her er rålekker! Jeg tror den kunne ha kledd en sort blank leppespoiler bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Tenkte egentlig både foran og bak, den svakeste sotingen. Meget pent med helrøde lykter, men hadde kledd å tone ned rødfargen litt også når det er så mye mørke nyanser ellers på bilen, samt enda litt hissigere uttrykk foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Kanskje enig i den lyseste tint forran men bak syns jeg di skal være som di er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Ser bra ut denne her Hvordan er responsen ute på gaten? Folk lurer på hva det er! Er ikke vanligste bilen i gata, så det er alltid litt morsomt Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Denne her er rålekker! Jeg tror den kunne ha kledd en sort blank leppespoiler bak! Ja, har en i carbon liggende. Må bare lakkere en rød pinstriping på den først HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Tenkte egentlig både foran og bak, den svakeste sotingen. Meget pent med helrøde lykter, men hadde kledd å tone ned rødfargen litt også når det er så mye mørke nyanser ellers på bilen, samt enda litt hissigere uttrykk foran Ut ifra bildene er jeg enig, baklyktene blir veldig lyse i spot belysningen. De er mørkere i dagslys. Er ikke veldig glad i folie på frontlampene, synes det faktisk er harry. Men skal åpne dem igjen, for så lakkere dem sorte innvendig. Følg med danskiii, StigJ og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Kanskje enig i den lyseste tint forran men bak syns jeg di skal være som di er Ja, baklyktene blir som de er. Framlyktene må fikses mer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Ut ifra bildene er jeg enig, baklyktene blir veldig lyse i spot belysningen. De er mørkere i dagslys. Er ikke veldig glad i folie på frontlampene, synes det faktisk er harry. Men skal åpne dem igjen, for så lakkere dem sorte innvendig. Følg med Det er noe jeg også tenker på å gjøre. Hvilken type lakk bruker man inni lykta? må den være matt, blank, eller kan man ha whatever når man har xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 Det er noe jeg også tenker på å gjøre. Hvilken type lakk bruker man inni lykta? må den være matt, blank, eller kan man ha whatever når man har xenon? Nja, du kan ha hva du vil. Men blank lakk gir mye refleksjoner inne i lykta. Er ikke alltid pent, men kommer an på designet på lykta. De aller fleste produsenter har matt finish. Men finnes unntak, Ferrari California har blank grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Hello Ladies danskiii og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå