bmwZ Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Meget pen og gjennomført nå! Er det et oransje felt i frontlyktene eller er det bare pærene som gir gjenskinn? Ville i så fall byttet til krompærer uten oransje gjenskinn, de har det på Biltema Jo takk, er faktisk gjennomsiktige blinklys pærer på den. Er orange i lampa, kunne tatt det ut når jeg hadde lampa åpen, men bryr meg ikke mye om det. I sola ser man det ekstra godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Nydelig Må få knipset noen av denne en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Nydelig Må få knipset noen av denne en dag! Takker, det har jeg veldig lyst til at du skal gjøre. Trenger litt hjelp på det området der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Det ble Nice bmwZ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Ble meget oppegående dette her Gleder meg til å få tatt en fotoshoot med deg en eller annen plass i løpet av neste år. tobiasw og bmwZ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Det ble Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Ble meget oppegående dette her Gleder meg til å få tatt en fotoshoot med deg en eller annen plass i løpet av neste år. Jo takk! Ja, hadde vært gøy med 2stk Z Coupeer i samme bilde. Er jo nesten omvendte farger på disse bilene også Kommer nok til å delta på noen treff neste år, satse på at du skal det samme StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Sykt.. Dette var fantastisk rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Har fulgt med i skjul.... fantastisk arbeid og bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Har fulgt med i skjul.... fantastisk arbeid og bil Takk, den Z4en din er også skikkelig fin.. Har sett bilen og snakket med deg et par ganger på Rudskogen. Valencia orange kler E89:) Endret Desember 3, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Jeg valgte utvendig farge ut ifra hva som passet til interiøret. Nå ser det ut til å bli fargebytte innvendig også! Ja, helt håpløst Har kjøpt meg Recaro Pole Positions Endret Desember 3, 2015 av bmwZ Marius2002 og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Hva er grunnen til pole position, og ikke sporster cs f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Hva er grunnen til pole position, og ikke sporster cs f.eks?Er diverse grunner til det egentlig.. For det første hadde jeg BMW Performance seter i den gamle Zen. Dem er basert på Recaro Cs. De passet velfig godt inn i bilen, men var fryktelig mye arbeid å feste dem skikkelig til gulvet.For det andre satt jeg ikke godt i dem, for brede og for høy sittestilling. For det tredje er de veldig tunge vs pole position. Men digget utseende på BP sete Endret Desember 4, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Så går jeg heller ikke med planer om et standard Pole position sete Setene blir spesialsydd i alcantara etter mine ønsker Bilder jeg har fått fra han som utfører jobben: Endret Desember 4, 2015 av bmwZ danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå