bmwZ Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 (endret) Ja, utrolig fine farger. Men er så mange som har Estoril, så kanskje Monte Carlo hadde vært valget? Monte Carlo Blau Endret Juni 14, 2015 av bmwZ JMossige reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Skal du ha noe som er spesielt og utenom det vanlige går du for slagskipsgrå. Vil du har classy look går du for San Marino blå. Ville ikke vurdert noen av de andre blåfargene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Fant bilder av denne som er omlakkert i matt Estoril, syntes det så skikkelig rått ut RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Skal du ha noe som er spesielt og utenom det vanlige går du for slagskipsgrå. Vil du har classy look går du for San Marino blå. Ville ikke vurdert noen av de andre blåfargene. Jepp, kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Fant bilder av denne som er omlakkert i matt Estoril, syntes det så skikkelig rått ut Ikke tenk tanken en gang. Matt = folielook = Cheesy Haug og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 må si meg enig med stig syns rett og slett matt er kjedelig oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Fin farge på bilen, ja. Men matt, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Ser ingen problemer med en matt blåfarge. Har jo vel av de nye frozen-fargene til Bmw også, om du vil holde deg til merket sine egne farger. Du får jo fine kontraster til fargen med store illrøde glinsende kalippere, bak mørke felger. Jeg synes en glossy blåfarge blir for ordinært om du virkelig vil skille deg fra resten. Hvertfall sett i motsetning til den battleship-fargen er en ordinær glossy blå sovemedisin i forhold. Har ikke mye til overs for matte biler, men i blå og grå frozen utførelse synes jeg det er skikkelig gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Hadde aldri valgt matt estoril. Men var eneste bildet jeg kunne finne av en coupe i fargen Ser ut som jeg går for grå. Et medlem av det amerikanske Z4 forumet photoshoppet bilen sin for meg. Ble helt råå i mørke grå mener nå jeg. Denne har også rødt skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Ble nydelig i den gråfargen der, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Det ble snasent ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 (endret) Ja, ble ganske grom i grå. Så har bestemt meg for grå. Tror jeg går for Lambo gråfargen som er noe lysere enn Porsche fargen. Den er mer spesiell, det liker jeg. Er en F80 M3 som har fått den som Individual farge også. Da blir det litt mer Bmw farge også Endret Juni 20, 2015 av bmwZ Haug, ///M3 og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Den siste der ja!! bmwZ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 (endret) Snart klar for lakk nå Endret Juni 22, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 Sliter som kjent litt med å velge farge, kanskje denne løsningen hadde funket for meg også RS-Heggem og Cbrooen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå