Gå til innhold

Min Z4 3.0Si Coupe Individual, Selges

bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du ha noe som er spesielt og utenom det vanlige går du for slagskipsgrå. Vil du har classy look går du for San Marino blå. Ville ikke vurdert noen av de andre blåfargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha noe som er spesielt og utenom det vanlige går du for slagskipsgrå. Vil du har classy look går du for San Marino blå. Ville ikke vurdert noen av de andre blåfargene.

Jepp, kunne ikke sagt det bedre selv.  :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen problemer med en matt blåfarge. Har jo vel av de nye frozen-fargene til Bmw også, om du vil holde deg til merket sine egne farger.

Du får jo fine kontraster til fargen med store illrøde glinsende kalippere, bak mørke felger.

Jeg synes en glossy blåfarge blir for ordinært om du virkelig vil skille deg fra resten. Hvertfall sett i motsetning til den battleship-fargen er en ordinær glossy blå sovemedisin i forhold.

Har ikke mye til overs for matte biler, men i blå og grå frozen utførelse synes jeg det er skikkelig gromt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri valgt matt estoril. Men var eneste bildet jeg kunne finne av en coupe i fargen :)

Ser ut som jeg går for grå. Et medlem av det amerikanske Z4 forumet photoshoppet bilen sin for meg. Ble helt råå i mørke grå mener nå jeg. Denne har også rødt skinn :)

post-54551-0-81072400-1434570981_thumb.jpost-54551-0-44049700-1434571010_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble ganske grom i grå. Så har bestemt meg for grå. Tror jeg går for Lambo gråfargen som er noe lysere enn Porsche fargen. Den er mer spesiell, det liker jeg. Er en F80 M3 som har fått den som Individual farge også. Da blir det litt mer Bmw farge også :D

post-54551-0-87753900-1434804322_thumb.j

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...