Shattered Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 (endret) Gidder ikke fatte meg i det lange, så slenger opp et bilde her med en gang 525D M-sport med alcantara (skrivemåte?)-interiør. Digger hele bilen sålangt, kun kjørt 3-4 mil til nå, men for en flott kjøremaskin. Hadde planlagt å hente en tilsvarende bil med litt lavere km-stand i Skien i dag, men så ble den holdt av rett foran nesa mi. Jaggu var det godt, for denne er MYE finere! Den har alt jeg ønsker meg i en bil, eneste "nedturen" som ble til en opptur er automat'en. Men det viste seg at denne var faktisk deilig å kjøre med autolat, i motsetning til Sunny'en jeg har lånt siden jul. Det eneste jeg har planer om er å følge servicene på verksted (fullt servicehefte), tut og kjør til jeg eller bilen dør! 2002, minimalt med rust over understellet (ikke sett under selv, men skal være bra), forrige eier var entusiast, men dette var "konebilen". På meg sånn den står i dag med forsikring betaler jeg 14 i året (50%) - en tusenlapp mer enn TDS'en jeg hadde. 231000 kmFullt serviceheftePen bil!Sommerhjul (19")Bakluke som funker med tilnærma lik null rustVirker som denne har vært stelt bra med. Skal ikke se ut som TDS'en jeg hadde etter en kort stund, denne skal ukentlig rengjøres! Flere bilder kommer, må bare kjøre en tur eller tusen først! Endret Februar 20, 2015 av Shattered Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 (endret) Se her ja, denne så pen ut! Grattis! Ang. forsikring, det var ganske dyrt. Hvilket selskap ? Endret Februar 20, 2015 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Takk! Bruker gjensidige med 50% på meg sjøl, snart 22. Er nok billigere flr en eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Se der var gliset Følger med Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Takk! Bruker gjensidige med 50% på meg sjøl, snart 22. Er nok billigere flr en eldre. Gratulerer med ny bil! Jeg betalte forøvrig det samme på M3n når jeg var 22 i forsikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Flott skut! Skikkelig oppgradering dette Følger med og gleder meg til flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Gratulerer med ny bil! Jeg betalte forøvrig det samme på M3n når jeg var 22 i forsikring.. Takker! Hvor mye hadde du i bonus da? Flott skut! Skikkelig oppgradering dette Følger med og gleder meg til flere bilder. Jepp! Blider kommer, bare ikke nå, må bruke kvelden til å slappe av. Ikke kjørt stort mer enn 5-6 mil i dag, men er likevel strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Fin e39 detta da! får vel følge deg på denne nye loggen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Hehe, alltid moro med litt utbytting! Hvis folk er interesserte har jeg link til gamlebilen i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Rått! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Ta deg en prat med Dnb. Betalte 11000 på min 525dat med fullkasko der når jeg hadde den. Samme alder og bonus. Bilen så veldig fin ut, sleng ut noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Grom vogn! Bra du tok til fornuft etter prisdiskusjonen Kjøremaskin så det holder (fortsatt touring da men). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Grom vogn! Bra du tok til fornuft etter prisdiskusjonen :PKjøremaskin så det holder (fortsatt touring da men).Tenkte du på angående seter osv?Ja, touring er en selvfølge når man er trommis må ha plass til utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Finn tråden når vi snakka om seter og verdi på biler med m pakke Ja da må touring til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå