Gå til innhold

Turbo-HF's '96 BMW E39 Aspensilver


Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Er uansett bare personlige meninger, er fint at folk gjør ting på sin egen måte :) Blir spennende å følge med på uansett!

Spennende å "lage" bilen, også! ;) Takk for interessen, dere alle sammen, den verdsettes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir meget bra må jeg si, med tanke på hva du ga så vil jeg si dette er ekstremt mye bil for pengene. Hyggelig at du stakk innom på veien hjem, var fint å se bilen live også.

Ellers så er jeg glad for at du går for preface lykter, det passer mye bedre enn facelift lykter på en preface front :) Alle hiver facelift lykter på preface biler og det synes jeg ser både litt jalla og rart ut, iallfall så lenge man ikke oppgraderer med både facelift nyrer og fanger også. Men jeg tror dette skal bli en veldig fin og ryddig bil etterhvert, nå er du jo "ferdig" med F10en så her har du noe å styre med :)

 må si meg enig om at å pakke facelift lykter på bilene uten facelift nyrer og fanger ser dumt ut! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil. Man fikk E39 facelift i Aspensilber metallic.

Nei, det gjorde man ikke! Jeg sitter her med salgsbrosjyren for både facelift Sedan og Touring og der står ikke Aspensilber oppført som fargevalg. På facelift fikk man Titansilber, Sterlinggrau og Bluewater metallic, mens Aspensilber kan se ut som en blandig av Toledoblau og Titiangrau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjorde man ikke! Jeg sitter her med salgsbrosjyren for både facelift Sedan og Touring og der står ikke Aspensilber oppført som fargevalg. På facelift fikk man Titansilber, Sterlinggrau og Bluewater metallic, mens Aspensilber kan se ut som en blandig av Toledoblau og Titiangrau.

Liker! :D (Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, Fredrik. Da oppfordrer jeg deg til å sjekke ut reg. DK86515 / VIN. GY28365, og så sier du meg når denne er produsert og hva slags farge den har. ;)

Har du hørt om Sonderlackierung? Jeg hadde selv en 2002 E39 med fargen Orientblau og den fargen står heller ikke oppført som vanlig fargevalg for facelift E39, sto ingenting i utstyrslista på den om det annet enn det som sto på dempertårnet i motorrommet.

Greia er at Aspensilver ikke er en vanlig farge på E39 Facelift, noe den er på E39 prefacelift!

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Påstanden var at man ikke fikk E39 facelift i 339 Aspensilber metallic. Det tok meg ikke mer enn et par minutter å finne tre-fire eksemplarer på finn.no utenom ovennevnte bil. Mulig din orientblåe E39 ikke hadde benevnelser om fargen i utstyrslisten, men biler som har 339 Aspensilber metallic har denne nevnt på normalt vis, og det er ikke innblandet noen form for Individual rundt denne koden. Aspensilber var nok ikke den mest populære fargen, men den er allikevel forholdsvis vanlig, selv på E39 facelift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo veldig rart at BMW ikke trykker denne fargen som valg i sin salgsbrosjyre... Denne går iallfall jeg utifra da den er ifra da disse bilene var nye...

Nok off topic fra min side, beklager det Hans Fredrik.

Det går bra, litt fascinerende OT, iallfall. ;) Men fargen og årsmodellen er jeg fornøyd med, jeg, uansett.. :D

 

Kanskje noen synes at jeg er veldig rask med å fullføre bilen allerede, nesten, kosmetisk, i det minste, for jeg flyr og henter deler hist og her allerede på 3. dagen som eier, hehe... :D Vent å se hva som kommer videre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...