Turbo-HF Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Wooow!!! Gratulerer med helrå bil!!!!!! Her skal det følges med Settes stor pris på, veldig stas! Tusen takk, den er en perle, helt klart! Grattis med M5 og velkommen i klubben Tusen takk, Magnus, blir fotoshoot nå, vel?! (Y) Gratulerer med Nydelig Bil Tusen takk for det, meget trivelig å høre! -------------------------------------------------------------- Har vært og ordnet litt nå idag, pluss bestilt litt deler! Blant annet er det stygge klistremerket i frontruten borte nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Gratulerer med flott M5! Er en herlig følelse å eie M-bil, denne blir du å kose deg med Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Tusen takk for det, Kenneth, det skal jeg virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Gratulerer så mye med en fantastisk kjøremaskin Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Gratulerer så mye med en fantastisk kjøremaskin Tusen takk, ja. jeg er forelsket i den ultimate bilen! TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Ja,denne var pen.. Kontrastene er vel store fra 523en tenker jeg. Nydelig farge på den uten tvil. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Ja,denne var pen.. Kontrastene er vel store fra 523en tenker jeg. Nydelig farge på den uten tvil. En smule, ja, Jan! Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Gratulerer Hans-Fredrik! Ser veldig pen ut denne.. Du gikk fra en veldig flott bil, bmw f10, til den beste 5er produsert nemlig E39 og i m5 også da:) Har vel meldt deg på rolig banekjøring på e30meet også? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Tusen takk for det, Christian! Sant det, har begge enda foreløpig. Får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Wow sier jeg bare, wow Gratulerer så mye med skikkelig drømmebil, her går det unna i svingene ser jeg Nå har du grei "bilpark" synes jeg, F10 og E39 M5 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 Wow sier jeg bare, wow Gratulerer så mye med skikkelig drømmebil, her går det unna i svingene ser jeg Nå har du grei "bilpark" synes jeg, F10 og E39 M5 Tusen takk, Fredrik, det er meget hyggelig å høre! Ja, det er helt himmelsk, nesten uvirkelig at jeg faktisk har en ekte ///M5! Drømmebil er det absolutt! Bilparken er helt "grei", ja, hehehe! Har forresten bestilt litt idag, også.. Hint:Mindre diskret... Noen som skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Gratulerer med flott kjøremaskin! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 Gratulerer med flott kjøremaskin! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Gratulerer med nydelig bil! Den fargen er nok min favorittfarge fra bmw Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Gratulerer så masse! følger med her ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå