Turbo-HF Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Nye bakpotter absolutt, gjerne med 4x83mm stusser, går an å få pressa ut fin lyd i disse uten at det blir for masse av det gode Får se, er blitt sånn gammel mann med originalpolizei, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Måtte i tilfelle bli sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Måtte i tilfelle bli sånn? 1+ for muffler delete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Det er original avtakbar krok på den, ja... Hva mener du bør gjøres? Bytte til større? Tøft med krok på M5! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Tøft med krok på M5! I motsettning de andre så mener jeg at med din orginalstil, så pusser og polerer du opp igjen stussene på de orginale pottene dine. Billigt og flott resultat. Liker ikke krok uansett bil, da jeg aldri har behov, men... Aha, det er planen det, bare å få "freshet" opp pottene det, skal forsøke å ta det snarest og helst før utstillingen på lørdag! Får ikke gjort alt på én gang, men jeg har fått bestilt meg nye emblemer til panser og bakluke, pluss plastkil til å bytte dem nå og henter det så fort jeg kan og at terskelbeskytterne har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Greit non at behovet ikke er der, men å ha en M5 med krok å mulighet for å dra campingvogn eller biltralle er i mine øyne skamrått! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Greit non at behovet ikke er der, men å ha en M5 med krok å mulighet for å dra campingvogn eller biltralle er i mine øyne skamrått! Spennende med neste update. Hehe, jo alt kommer an på øynene som ser, men jeg misliker krok, selv om det er spesielt på ///M5! Takk for det, jeg gjør nok mer imorgen og fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Helt enig med RS-Heggem, behold kroken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Kroken på dørken det da? Like fullt dødvekt. Ikke noen trekkvogn I mine øyne. 530 og 540 sin jobb det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Du trenger jo ikke å transportere selve kroken/kulen i bilen til enhver tid, men jeg ville beholdt festemekanismen og det elektriske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Eller kanskje jeg kan donere min diffusor uten hull, så kan jeg bytte til meg din avtagbare, pluss diffusor med like siden du misliker deg? Gratis, selvfølgelig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Er det noe en original E39 kan så er det å se ut som en random familiebil for fattige, for et utrenet øye. Jeg ville, utvilsomt, beholdt kroken og hatt den på hele tiden av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Jeg ville nok ikke demontert det avtagbare hengerfestet, det er jo utstyr som mange ville gitt høyrearmen sin for å ha. Men du kan jo bare legge igjen kroken hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Mange mener det er umulig å få krok på Bmw sine M-biler, så derfor syns jeg det er utrolig morro. Ble forøvrig forbikjørt av en eldre Porsche i Trondheim for noen år tilbake, MED campingvogn!! Det artigste bilminnet jeg kan komme på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Er det noe en original E39 kan så er det å se ut som en random familiebil for fattige, for et utrenet øye. Jeg ville, utvilsomt, beholdt kroken og hatt den på hele tiden av den grunn. Nei.... Jeg ville nok ikke demontert det avtagbare hengerfestet, det er jo utstyr som mange ville gitt høyrearmen sin for å ha. Men du kan jo bare legge igjen kroken hjemme Da kan de få gi armer og ben for det, når jeg selger kroken. Mange mener det er umulig å få krok på Bmw sine M-biler, så derfor syns jeg det er utrolig morro. Ble forøvrig forbikjørt av en eldre Porsche i Trondheim for noen år tilbake, MED campingvogn!! Det artigste bilminnet jeg kan komme på i farten. Man kan få takbokser til Lamborghini'er, også, men det er absolutt ikke noe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå