AlexZandero Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 Så vidt jeg har oppfattet det så må du bruke en del penger og komme igang på egen hånd. Har alltid hatt lyst til å begynne med motorsport selv. Vel that makes sense, hvorfor skulle noen gidde å sponse en de ikke har noe historikk på. Men er litt kjipern for som student har man neppe allverdens i lommeboka. Har heller ikke tenkt å ihjelskru bilen for å kjøre Time Attack osv/Sports klasse ved å bytte til lettere seter, lav-gear diff, hive ut så og si alt av innmat for å få den lettest mulig, 540ien må jo bevares slik den er, men har lyst å begynne på Gatebil frikjøring og hvis den duger nok, drifting også finner jeg en bra M5 E39 Differensial så tenker jeg det går fint. Etterhvert som casha ruller inn kanskje satse på en E30 banebil til å ha ved siden av. Skal ha jobb etter studietiden så da vil det jo hjelpe med peng og deler, alt jeg har nå er planer av oppgraderinger på bilen og ting å se fram te så hvertfall det blir jo spennende. Den "Sporten" her er pinade ikke billig;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Ja, er svindyr hobby det. Er kanskje bedre å spare opp til en mer "ferdig" banebil, så slipper du å "nedgradere" den fine du har nå med ribbing osv. Og hvis det da går "gæli" så har du en hverdagsbil å bruke frem til du får råd til å ordne opp banebilen. Også trenger du ikke ta alt så høytidelig når du først har en banebil. Eventuelt så høres også planen din bra ut. Når jeg blir litt eldre og får meg skikkelig inntekt, så blir det absolutt banebil på meg òg AlexZandero reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Har ikke vært så veldig aktiv her, mest fordi har ikke vært så mye forandringer egentlig.. Snakket med en over nettet som sier i slutten av September kan jeg få OSgiken diff som passer til bilen for en god pris. Det blir litt av en oppgradering og merker jeg er lei av åpen diff. Her er en liten godbit imens vi venter bimmerole94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Skjedd noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Lite dessverre, har ikke blitt no diff enda pga. for dårlig råd og som student har man ikke allverdens cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Hehe, ser den! Samme båt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Jobbing som gjelder fra sommeren hvertfall. Sku gjerne hatt en diff men kan fint vente, klager ikke slik situasjonen er idag. Morsom bil å kjøre og koser meg veldig. Tar godt vare på den med vasking og shining her og der. De jeg går sammen med i klassen syns ikke det er no studentbil jeg har akkurat da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Haha, nei, du har jo tross alt 540 kompressor med fantastisk rå lyd og kjøreegenskaper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 så bilen din på meny granholmen på fredag! ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet August 4, 2018 Forfatter Share Skrevet August 4, 2018 Fikk et mindre hjerteinfarkt når jeg så Car Throttle hadde lagt MIN bil i topp 10 Juli lista 😂 Ingvaldsen, lagunilla, Designer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet August 5, 2018 Share Skrevet August 5, 2018 min gamle 540 dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet August 6, 2018 Forfatter Share Skrevet August 6, 2018 On 5.8.2018 at 9.45, paukri skrev: min gamle 540 dette... hehe, gode minner håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 ja, men bilen var veldig klein når jeg kjøpte den, så jeg shina den ganske mye før jeg solgte den til slutt... har en Alpina B10 4.6 nå da så har fremdeles en e39.. AlexZandero, Ingvaldsen og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet August 6, 2018 Forfatter Share Skrevet August 6, 2018 (endret) Spoiler Endret August 6, 2018 av AlexZandero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå