GĂ„ til innhold

BMW E46 320DAT/ E34 525i sportsratt og lysđŸ€˜


Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Marius2002 skrev:

LM / Silvertrack synes jeg alltid er et sikkert valg. Mulig noen synes de er oppbrukt osv. og det kan godt vÊre, likevel kler de utmerket BMW :) 

7wy62z9xfj1w7oxflk9p.jpg

 

Lykke til i felg-jakten :) 

Akkurat det bildet der som fÄr meg til Ä finne ett par :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har jeg endelig fÄtt bestemt meg, og valget ble noen m sport felger. Legger ved noen bilder som ble tatt for 30 minutter siden. SÄ hva syns folk? Sikkert noen som mener det var litt kjedelig valg, men fikk en meget bra pris.I tillegg syns jeg dem kler bilen ganske godt.

20160421_190831.jpg

20160421_190836.jpg

20160421_190841.jpg

20160421_190846.jpg

20160421_190933.jpg

20160421_190939.jpg

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 1 month later...

Noen som har vÊrt borti att spylevÊske lekker?  Fyller jeg spylevÊsketanken full sÄ holder den ca 8 timer fÞr den er helt tom.  Kan det vÊre sÄ enkelt som att det er hull i tanken? Har ikke rukket Ä se noe sÊrlig pÄ det enda siden jeg er bortreist. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Synes Style 135M kler E46 veldig godt. Angrer pÄ at jeg solgte mine....

Ser ut som en pen touring du har. Personlig ville jeg fjernet M-stripene i grillen. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 1 month later...

tenker litt pÄ Ä selge bilen, ettersom jeg begynner pÄ studier nÄ til hÞsten. Hva tror dere jeg kunne ha fÄtt for denne? full m sport, meget pen blÄ farge, rustfri, eu godkjent til 2018, garantert KM stand (232k), meget bra oppfulgt med servicer, byttet girkasse olje osv, bilen stod ogsÄ hos Pettersen Autoimport i 2012 (noe som ogsÄ er litt stas)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Stripene skal jeg nok se om jeg fÄr fjernet. Syns det var litt kult i starten, men er enig att det er egentlig bare jalla.

 

Har og muligheten til Ä lagre bilen i garasje, men tenkte mer pÄ verditapet pÄ den. Blir jo ikke akkurat mer verdt av Ä stÄ i en garasje. Har heller ikke hjerte til Ä pendle inn og ut fra Oslo med den hver helg, hvert fall ikke om vinteren. Da tar jeg heller Ä gÄr 10 mil.

 

Men er det noen som vet om noe godt materiale til Ä lydisolere? Etter jeg fikk pÄ 18 toms og har kina dekk sÄ hÞrer jeg endel mer veistÞy enn fÞr. Er dette her helt greit Ä legge i dÞrene framme? https://www.mekonomen.no/bil/forbruk/forbruksmateriell/lydisolering/isoleringsmatte-pa23733no

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg skjÞnner deg, men husk at bilen blir neppe mindre verdt nÄr den har lav kmstand fordi du ikke har brukt den, og du kan dra den ut pÄ sommerhalvÄret med et glis om munnen ;) gÄ 10 mil? Hadde heller sovet pÄ gata i oslo hver natt :P 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, tennbrikket skrev:

Stripene skal jeg nok se om jeg fÄr fjernet. Syns det var litt kult i starten, men er enig att det er egentlig bare jalla.

 

Har og muligheten til Ä lagre bilen i garasje, men tenkte mer pÄ verditapet pÄ den. Blir jo ikke akkurat mer verdt av Ä stÄ i en garasje. Har heller ikke hjerte til Ä pendle inn og ut fra Oslo med den hver helg, hvert fall ikke om vinteren. Da tar jeg heller Ä gÄr 10 mil.

 

Men er det noen som vet om noe godt materiale til Ä lydisolere? Etter jeg fikk pÄ 18 toms og har kina dekk sÄ hÞrer jeg endel mer veistÞy enn fÞr. Er dette her helt greit Ä legge i dÞrene framme? https://www.mekonomen.no/bil/forbruk/forbruksmateriell/lydisolering/isoleringsmatte-pa23733no

veit ikke hvordan disse mattene er, men trur jeg heller ville tatt en tur til en bilstereo butikk og kjĂžpt noe skikkelig greier ^^

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

Jeg skjÞnner deg, men husk at bilen blir neppe mindre verdt nÄr den har lav kmstand fordi du ikke har brukt den, og du kan dra den ut pÄ sommerhalvÄret med et glis om munnen ;) gÄ 10 mil? Hadde heller sovet pÄ gata i oslo hver natt :P 

FÄr se hva det blir til, men har litt lyst til Ä kjÞpe meg en mercedes w211. Syns dette er meget fine biler. Itillegg fÄr man en ganske ny bil for en rimelig sum. Etter hva jeg har skjÞnt sÄ ender man som regel opp med samme bilmerke som det man har oppvokst med? Her i hjemmet sÄ har det jo gÄtt og gÄr ganske mye i mercedes, men pappa hadde faktisk 2 stykk e30 pÄ 80 tallet. 320 og 325. Bilen jeg ÞvelseskjÞrte med var faktisk en BMW e28 518i som pappa hadde i veldig mange Är og kjÞrte pÄ den godt over 200k km. Den hadde vell rundt gÄtt over 400k km fÞr han solgte den, men savner litt mer komfort. Bmwen ligger mye bedre i svinga enn alt av mercedes vi har her hjemme, men er noe med komforten mercedes har.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, tennbrikket skrev:

FÄr se hva det blir til, men har litt lyst til Ä kjÞpe meg en mercedes w211. Syns dette er meget fine biler. Itillegg fÄr man en ganske ny bil for en rimelig sum. Etter hva jeg har skjÞnt sÄ ender man som regel opp med samme bilmerke som det man har oppvokst med? Her i hjemmet sÄ har det jo gÄtt og gÄr ganske mye i mercedes, men pappa hadde faktisk 2 stykk e30 pÄ 80 tallet. 320 og 325. Bilen jeg ÞvelseskjÞrte med var faktisk en BMW e28 518i som pappa hadde i veldig mange Är og kjÞrte pÄ den godt over 200k km. Den hadde vell rundt gÄtt over 400k km fÞr han solgte den, men savner litt mer komfort. Bmwen ligger mye bedre i svinga enn alt av mercedes vi har her hjemme, men er noe med komforten mercedes har.

JEg har null peiling pÄ de. Men synes Mercedes ruster ganske bra, og er overpriset mtp kilometer mot pris, mot feks Bmw e39! Har lenge fulgt med pÄ markedet for E39, og jeg mÄ si at det er mye mer bil pr krone :P Hadde selv E46 i fjor og savna E39 grusomt de mÄnedene, haha. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

17 minutter siden, Shattered skrev:

JEg har null peiling pÄ de. Men synes Mercedes ruster ganske bra, og er overpriset mtp kilometer mot pris, mot feks Bmw e39! Har lenge fulgt med pÄ markedet for E39, og jeg mÄ si at det er mye mer bil pr krone :P Hadde selv E46 i fjor og savna E39 grusomt de mÄnedene, haha. 

Stripene skal jeg nok se om jeg fÄr fjernet. Syns det var litt kult i starten, men er enig att det er egentlig bare jalla ut.

 

17 minutter siden, Shattered skrev:

JEg har null peiling pÄ de. Men synes Mercedes ruster ganske bra, og er overpriset mtp kilometer mot pris, mot feks Bmw e39! Har lenge fulgt med pÄ markedet for E39, og jeg mÄ si at det er mye mer bil pr krone :P Hadde selv E46 i fjor og savna E39 grusomt de mÄnedene, haha. 

Alt ruster hvis det blir kjÞrt i salt og ikke vasket. Er bare mercedes  som ruster litt raskere, Men vasker bilen i varmtvann 2 ganger i uka om vinteren samt polerer ett par ganger sÄ gÄr det som regel bra.  Itillegg har jeg mulighet for oppvarmet garasje. Ser man fÄr 2005 E klasser med km stand 250k km ish for rundt 65-90k. Disse skal jo vÊre "konkurrenten" til e60.  Dette er jo dog 2 liter diesel som kakler stygt, men gÄr meget billig.

 

Kan fort hende jeg beholder e46en man knytter jo ett bÄnd med fÞrstebilen sin. Er lite som slÄr en kjÞretur helt alene pÄ svingete fin vei ned noen gode tunes pÄ anlegget.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • tennbrikket changed the title to BMW E46 320DAT/ E34 525i sportsratt og lysđŸ€˜

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...