hermanoo90 Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 (endret) Finn en mulighet/løsning som tillater deg å beholde M3`n samtidig som du får ny tilhenger til Scaniaen. Hvis det ikke går, så får du selge den, tjene masse penger siden du kan jobbe flere jobber/laste mer med tilhenger, og spare opp til en ny tøff M bil !! Endret November 14, 2015 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 Godt at Bekkestua bilskade har gjort en bra jobb for deg når du har ventet så lenge De gjorde en helt elendig jobb med min, virkelig skuffet Men prioriteringen ny tilhenger vs. M3 skjønner jeg ikke helt... M3 er jo så fin Har gode erfaringer med lakkarbeid fra dem tidligere, god service og litt bekjentskap selvfølgelig Var sjefen sjøl Jørn som tok bilen for meg Hehe takk for det. Bilen er blitt fin igjen hvertfall. Men prioriterer jeg nytt utstyr kan jeg heller siden handle meg en om to år gjeldfritt. Synes det virker noe smartere Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 Finn en mulighet/løsning som tillater deg å beholde M3`n samtidig som du får ny tilhenger til Scaniaen. Hvis det ikke går, så får du selge den, tjene masse penger siden du kan jobbe flere jobber/laste mer med tilhenger, og spare opp til en ny tøff M bil !! Prøver, men skal se på det frem til nyåret. Punge ut over 1.3mill for ny henger er ikke lett med lån på M3. Selger jeg bilen og jobber i to år så kan jeg kjøpe en ny M bil gjeldfritt istedet Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 (endret) 1,3mill for ny tralle? Hvilken tralle er dette? Endret November 14, 2015 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 Kombi Asfalt/Tipp med tvangsstring på alle aksler, hydrauliskkapell og guljotin. Også kommer dollyen med tvangstyring på begge aklser og hydraulikk på draget. Er også for sikkerhetsskyld MFC hengerfeste med alt av luft og elektrisitet inni hengerfestet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 såppass ja, invistere i grom tralle da med andre ord Kjører du kun tipp nå eller blir det noe trekketralling for kingsrød og lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Akkurat nå leier jeg meg ut Har fleksibiliteten med å kunne jobbe hos mange andre, så trengs det litt ekstra kapital kan jeg jobbe det inn uten utgifter Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Er det type Red River eller noe sånt? Høres jo ut som en smart løsning. Så kan du kanskje oppgradere til f80? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Eller gå for verdens feiteste bil, E39 M5 Shattered, HenrikSolberg og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 hadde jeg hatt e90´n te markus trur jeg aldri jeg hadde bytta den ut med e39 m5 altså! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Slenger ut bildene jeg tok på shooten vår her om dagen, jeg M|Fjeld, Fahad, tobiasw og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Du er utrolig flink til å ta bilder, Gabz! Digger de og bilen Er en vakker M3 du har MlFjeld! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Kjempebra bilder! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Tusen takk, gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Det var flotte bilder av en flott bil! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå