Gå til innhold

M|Fjelds E90 M3

Share

Anbefalte innlegg

Finn en mulighet/løsning som tillater deg å beholde M3`n samtidig som du får ny tilhenger til Scaniaen.

Hvis det ikke går, så får du selge den, tjene masse penger siden du kan jobbe flere jobber/laste mer med tilhenger, og spare opp til en ny tøff M bil :D !!

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at Bekkestua bilskade har gjort en bra jobb for deg når du har ventet så lenge :) De gjorde en helt elendig jobb med min, virkelig skuffet :(

Men prioriteringen ny tilhenger vs. M3 skjønner jeg ikke helt... M3 er jo så fin :)

Har gode erfaringer med lakkarbeid fra dem tidligere, god service og litt bekjentskap selvfølgelig :) Var sjefen sjøl Jørn som tok bilen for meg :)

Hehe takk for det. Bilen er blitt fin igjen hvertfall. Men prioriterer jeg nytt utstyr kan jeg heller siden handle meg en om to år gjeldfritt. Synes det virker noe smartere :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en mulighet/løsning som tillater deg å beholde M3`n samtidig som du får ny tilhenger til Scaniaen.

Hvis det ikke går, så får du selge den, tjene masse penger siden du kan jobbe flere jobber/laste mer med tilhenger, og spare opp til en ny tøff M bil :D !!

Prøver, men skal se på det frem til nyåret. Punge ut over 1.3mill for ny henger er ikke lett med lån på M3. Selger jeg bilen og jobber i to år så kan jeg kjøpe en ny M bil gjeldfritt istedet ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombi Asfalt/Tipp med tvangsstring på alle aksler, hydrauliskkapell og guljotin. Også kommer dollyen med tvangstyring på begge aklser og hydraulikk på draget. Er også for sikkerhetsskyld MFC hengerfeste med alt av luft og elektrisitet inni hengerfestet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...