hsd Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Hadde ikke stussa ett sekund om de bilda der hadde stått i ei reklame eller en brukermanual rett fra BMW selv. Endret Desember 4, 2015 av HSD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Tusen takk, utrolig morro å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 (endret) Lenge siden jeg har vært innom her, delvis grunnet problemer med login på tapatalk. For de som skulle lure lever bilen i beste velgående enda, etter en vinter som daily driver, ufattelig morsom bil på vinterføre som illustreres med disse bildene Vurrussjøen isbane er helt rå! Må dessverre ordne med ny forskjerm, da denne gangen en "semi-pro drifter" fikk prøve bilen en tur. Kunnskapene sto ikke veldig i stil til tittelen han selv har gitt seg, da ny forskjerm må handles.. Men nå er det i det minste totalt forbud for andre å kjøre bilen under noen omstendigheter.. Jeg selv har kjørt nå 40.000 kilometer uten EN skade på bilen, så no comments på den biten.. Har også gjort litt på eksosfronten da bilen brølte som værst.. Selvom jeg alltid kommer unna med "M3" hehe.. Langt ifra ferdig, men det kommer seg Cruisetur med kompis fra Tønsberg(Tromsø^^) På vei til Streetmeet på Ikea Furuseth med begge bila Og et bilde fra idag på AutoXo, smilte bredt når jeg så M6'en stå på linja av superbiler Imorgen skal bilen inn til Bavaria Skøyen for Storservice Ekstremt artig bil på vinteren, men nå får sommeren bare komme! Har også ordnet meg ny drømmejobb, nordlending sint som en fele som sjef, helt konge! Endret Februar 24, 2016 av M|Fjeld Turbo-HF, Werther, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Fin update! Lite som slår lyden av denne gjennom tunellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 Hehe takk ^^ Haha! Ja ifølge to kompiser som leide Ferrari 458 stradale og Lamborghini Gallardo LP640 Superleggera i Dubai i 8 dager, er dem peanuts i forhold til M3'en når det kommer til eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Håper å få sett bilen i løpet av våren eller sommeren Synd med forskjermen, men sånt er utrolig fort gjort, og da spesielt om det er en bil man ikke kjenner og er litt vel ivrig! Hvordan er lyden på den i forhold til org. eksos? M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 Den blir å se på Vårmønstringen til Bmwccn, og mange andre steder Lyden er av typen DRØY, flere andre med E9X M3 som har lyst til å gjøre det samme Lydvolum er godt ovenfor støykravene på Rudskogen som tilsier 100db And-reas, Marius2002, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 gleder meg selv til å høre lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Du har ikke et Gopro? Da kunne du ha filmet litt finns feste til tauekroken. Vi er nok flere som ønsker lydklipp! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Jeg har GoPro Hero 3+ Black vi kan bruke Markus Har ikke minnekort til det da, men.. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Har et Hero 4 liggende med minnekort Høres morsomt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Var det deg jeg møtte i Sandvika her i forrige uke ja! Feit bil, la merke til de oransje bakfelgene og den ødelagte framskjermen.Regnet med at en snøfond hadde skylden M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayRK Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Rå bil! Har nettopp kjøpt meg samme bilen i samme fargen bare med DKG kassa😄 Lurte på hvilken eksos du har fiksa deg, hvor du fikk tak i den osv 😃 Og for noen råe bilder 👍👍 M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Dette er tøft! Eksosen ser bra ut! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2016 On 4.3.2016 at 6:38 PM, Gabz said: Jeg har GoPro Hero 3+ Black vi kan bruke Markus Har ikke minnekort til det da, men.. Har du tid imorgen? On 4.3.2016 at 10:05 PM, olenikolai said: Har et Hero 4 liggende med minnekort Høres morsomt ut! Hmm.. Lenge siden du tilbød deg dette, men fortsatt en sjangs til å leke seg litt foran kamera? On 5.3.2016 at 2:33 PM, [P-Man] said: Var det deg jeg møtte i Sandvika her i forrige uke ja! Feit bil, la merke til de oransje bakfelgene og den ødelagte framskjermen.Regnet med at en snøfond hadde skylden Hehe takk! Bakfelgene sto på siden jeg ikke kom meg ut hjemmefra på sommerhjul den perioden... Og fremskjermen skjedde på vurrussjøen isbane En kompis som kjørte inn i en annen manns bil On 5.3.2016 at 3:12 PM, KayRK said: Rå bil! Har nettopp kjøpt meg samme bilen i samme fargen bare med DKG kassa😄 Lurte på hvilken eksos du har fiksa deg, hvor du fikk tak i den osv 😃 Og for noen råe bilder 👍👍 Takk og selv gratulerer med et fantastisk kjøretøy! Denne fikk jeg av en kompis, har ikke funnet lignende On 6.3.2016 at 6:18 PM, Newgarden93 said: Dette er tøft! Eksosen ser bra ut! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå