StigJ Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 Det ble jo kanontøft med Artecene! Ja utenom hjulmutterspikesene som ødela utseendet totalt for meg da MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Ble fett med de ja! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 spikesa e smak og behag men felga ser faktisk veldig bra ut, men det får bli midlertidig kommer vell til salgs om ikke altfor lenge Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2016 søker inspirasjon og hjelp til å finne 3-delte (helst i Norge)! har også begynt å bli smålei bilen og usikker på om jeg vil kjøpe ny eller beholde.... har veldig lyst på e36 coupe 320i,325 eller 328, men føler jeg kommer til å angre på å selge e91'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 27 minutter siden, MarcusSteffensen skrev: søker inspirasjon og hjelp til å finne 3-delte (helst i Norge)! har også begynt å bli smålei bilen og usikker på om jeg vil kjøpe ny eller beholde.... har veldig lyst på e36 coupe 320i,325 eller 328, men føler jeg kommer til å angre på å selge e91'n Finn noen nye felger du Marcus, så beholder du bilen! Noen spesieller felger du er på jakt etter, noen som henger høyere enn andre? MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2016 lyst på OZ futura, men egentlig det meste av 3 delte er av interesse. 3-4 toms kant gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 11 timer siden, MarcusSteffensen skrev: lyst på OZ futura, men egentlig det meste av 3 delte er av interesse. 3-4 toms kant gjerne Ebay is your friend! Det er ikke så skummelt å kjøpe på Ebay som mange tror. Om du betaler med Paypal så får du pengene tilbake om du ikke skulle få varen. Har selv ikke fått en vare fra en type i USA, sendte en mail til Paypal med all informasjon, og to uker senere var penga på konto. Større sjanser for å finne får felger på ebay enn å finne det på finn eller her inne. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 2 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Ebay is your friend! Det er ikke så skummelt å kjøpe på Ebay som mange tror. Om du betaler med Paypal så får du pengene tilbake om du ikke skulle få varen. Har selv ikke fått en vare fra en type i USA, sendte en mail til Paypal med all informasjon, og to uker senere var penga på konto. Større sjanser for å finne får felger på ebay enn å finne det på finn eller her inne. drive no å kika litt på ebay, men da må prisen og alt vær riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 ossen felger er du på utkikk etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 19 timer siden, Freakshow skrev: ossen felger er du på utkikk etter? veldig usikker 3 delt isåfall! haha mulig det blir utsatt, muligens funne meg et lite e36 wagon prosjekt Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 okey ^^ det er tøft! få opp ny tråd hvis det blir handel da ^^ MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 2 timer siden, Freakshow skrev: okey ^^ det er tøft! få opp ny tråd hvis det blir handel da ^^ Selvfølgelig Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 kjøpt meg e46 330ci med 143000 på tellern. E91 ER TIL SALGS Slavearbeider'n, Gorg, Dal-z og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 2 timer siden, MarcusSteffensen skrev: kjøpt meg e46 330ci med 143000 på tellern. E91 ER TIL SALGS PICS OR IT DIDN'T HAPPEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 (endret) 2 timer siden, MarcusSteffensen skrev: kjøpt meg e46 330ci med 143000 på tellern. E91 ER TIL SALGS Den sølve? Grattis Veldig tøff E91 forresten! Endret August 7, 2016 av DanielStance MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå