Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, StigJ skrev:

Nerta skal prøves her også. Har stor tro på denne siden den kan erstatte to ting. Må bare bruke opp SurfexHD og Autofoamlageret mitt....

@Frode D Er jo ingenting i veien å legge på et lag med voks i ny og ne. Bare å vaske bilen veldig grundig først. Tar deg 30 minutter ekstra i tillegg til vasken :)

 

må få bestilt meg nerta selv! ^^
men er vel ikke vits og bruke opp surfex´n? den kan jo brukes te så mangt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fin bil. Om du fortsatt leter ett Led til AE så vil jeg anbefale og ta en titt på MTEC pærer. Dette er det beste du får tak i, koster litt. Men de lyser bra og holder. Billig pærer til 4-5 hundre kroner ryker fort og lyser dårlig. Hadde MTEC pærer selv på min E92, betalte rundt 2200,- inkl frakt og porto fra USA.

 

Legger ved en link

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=mtec+angel+eyes+e91&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmtec+angel+eyes+e91+lci.TRS0&_nkw=mtec+angel+eyes+e91+lci&_sacat=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fin bil du har fått deg! 

Jeg lurer på noe, jeg har en e90 med msport understell, og vurderer å kjøpe meg 19" felger. Hvordan syntes du bilen er med det oppsettet? Må du bruke tannbeskytter på dårlige veier? Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Boxxaholic skrev:

Hei, fin bil du har fått deg! 

Jeg lurer på noe, jeg har en e90 med msport understell, og vurderer å kjøpe meg 19" felger. Hvordan syntes du bilen er med det oppsettet? Må du bruke tannbeskytter på dårlige veier? Takker for svar :)

Takker :) 

Hadde en e46 med msport tidligere, og den hadde 17" med betraktelig mer gummi. Føler at e91 med 19" er mye mer komfortabel på dårlig vei enn e46 var.

Det er jo ikke på høyde med 5 serien, men syns det går greit på dårlige veier. Nå liker jeg ikke å kjøre på dårlige veier, så unngår det så mye som mulig.

Hva har du i dag? Du må lage tråd på bilen din :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gorg skrev:

Takker :) 

Hadde en e46 med msport tidligere, og den hadde 17" med betraktelig mer gummi. Føler at e91 med 19" er mye mer komfortabel på dårlig vei enn e46 var.

Det er jo ikke på høyde med 5 serien, men syns det går greit på dårlige veier. Nå liker jeg ikke å kjøre på dårlige veier, så unngår det så mye som mulig.

Hva har du i dag? Du må lage tråd på bilen din :) 

Takk for svar! :)

Jeg har nettopp kjøpt en e90lci 325i (N53) . den er dønn orginal nå, men jeg vurderer å kjøpe meg M pakke utvendig , gs-concave i 19" og eisenman eksos til å begynne med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Boxxaholic skrev:

Takk for svar! :)

Jeg har nettopp kjøpt en e90lci 325i (N53) . den er dønn orginal nå, men jeg vurderer å kjøpe meg M pakke utvendig , gs-concave i 19" og eisenman eksos til å begynne med. :)

Såpass! Blir veldig bra med de oppgraderingene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.6.2016 at 21.27, Gabz skrev:

Finnes i Norge og. 

https://www.9rds.no/collections/mtec/products/mtec-versjon-3-0-led-angel-eye-paerer-for-bmw-e39-e60-e61-e63-e64-e87-v3-0?variant=18540597639

Har de ovenfor her i min, utrolig fornøyd med de. Som nevnt bedre å kjøpe skikkelig kvalitet i første omgang framfor masse billigpærer. Kraftig og fint lys, god kvalitet!

det er vel faktisk ikke en gærn pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pæra funker ikke på min bil, men har vurdert mtec v3. Skal se når jeg får justert pæra på de nye. 2000 er mye for to pærer.. Og da er vel ikke mva med heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale de her. Kjøpte den som siste forsøk før V3, siden de er så sykt dyr. Er veldig fornøyd med lysstyrken og fargen, men har bare hatt de i 2-3 mnd så kan ikke si så mye om holdbarhet. 

Bilder i sollys: https://flic.kr/p/Fjpe6D , https://flic.kr/p/Ghj5Zo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...