Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Gorg skrev:

Integrert. Dab antenne i en av sidebakrutene og så velger man satelite radio i radio menyen istedetfor dab. 

Ikke særlig synlig, ville ikke ha en ekstra enhet på dashbordet.. 

😎

Hmm... mekker du alt selv eller? Og link/pris? :D Velger du kanal også på iDriven? FM er jo i full fart på vei ut så det er jo noe å vurdere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Marius2002 skrev:

Hmm... mekker du alt selv eller? Og link/pris? :D Velger du kanal også på iDriven? FM er jo i full fart på vei ut så det er jo noe å vurdere :) 

Handlet her http://www.bilkomponenter.no/products/mobridge-dab-most-adapter

rabattkode bimmers15 gir 10% rabatt

Alt skal gjøres som om man gikk inn i radio menyen. Har ikke helt oversikt over søkefunksjon osv, men skal være bra. @awt har montert en sånn i sin, også har jeg mast litt på han så han skal ha takk for at han holder ut :P 

Jeg har cdveksler, så det var rimelig plug and play. Kontakten koblet jeg rett i mobridge, men la til strøm om det ikke var nok, noe jeg stjal fra forsterkeren bak. 

Tok med andre ord ut cdveksleren, da denne ikke brukes. 

Koblet så til antenna, og nå må jeg bare få kodet inn satelite radio. Har ikke utstyr for det selv men har en bekjent som kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips @Gorg :) 

@awt er et levende leksikon når det gjelder multimedia i bil, har fått litt tips og hjelp selv :) Jeg får undersøke litt hva som må til hos meg, baller fort på seg med bil merker jeg. Hehe, men moro er det. I verste fall bruker jeg nettradio på telefonen og kobler den til via ledning nedi midtkonsollen slik jeg gjør idag :)

Neste på bilagendaen var egentlig nye vinterfelger i 17" og nye dekk. Blir misunnelig når jeg ser din, sommerfelgene mine er vinterfelgene dine :D Min skulle hatt senk den også, men samtidig er det godt å ha den klaringen jeg har... Jeg har også vurdert Perfomancesplittere, men jeg klarer ikke bestemme meg om den er penest med eller uten, så etter et halvt år med spekulasjon er jeg enda ikke sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Marius2002 skrev:

Takk for tips @Gorg :) 

@awt er et levende leksikon når det gjelder multimedia i bil, har fått litt tips og hjelp selv :) Jeg får undersøke litt hva som må til hos meg, baller fort på seg med bil merker jeg. Hehe, men moro er det. I verste fall bruker jeg nettradio på telefonen og kobler den til via ledning nedi midtkonsollen slik jeg gjør idag :)

Neste på bilagendaen var egentlig nye vinterfelger i 17" og nye dekk. Blir misunnelig når jeg ser din, sommerfelgene mine er vinterfelgene dine :D Min skulle hatt senk den også, men samtidig er det godt å ha den klaringen jeg har... Jeg har også vurdert Perfomancesplittere, men jeg klarer ikke bestemme meg om den er penest med eller uten, så etter et halvt år med spekulasjon er jeg enda ikke sikker...

Bare hyggelig :) Bruker tune2air nå og det funker fjell og er grei lyd. Anbefales som rimelig bluetooth streaming løsning. 

Var heldig med felgene på denne, kan ikke være annet enn godt fornøyd med vinteroppsettet :D 17" hadde nok vært litt mer komfortabelt, men tror med nye bremsene det hadde vært i trangeste laget :o 

Hvis det bare var jeg som brukte bilen hadde jeg senket den, men spesielt på vintern er det kjekt med litt klaring. 

Splittere syns jeg passer best på en litt lav sort e91, tror ikke min hadde kledd det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marius2002 skrev:

Vel det ser ut til at jeg kjøpte splittere av en på forumet idag, så da får jeg endelig se det "live" og funker det ikke sammen med høyden min så funker det ikke... :) 

Nice!

Spent på bilder :) 

Om det ikke funker med høyden er det bare å senke 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Marius2002 skrev:

Vel det ser ut til at jeg kjøpte splittere av en på forumet idag, så da får jeg endelig se det "live" og funker det ikke sammen med høyden min så funker det ikke... :) 

M performance splittere? carbon? Har du mye senk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 minutt siden, Marius2002 skrev:

Okei :) Ja nei har ingen senk, original høyde, så blir spennende å se hvordan det blir. Jeg har troa :) 

M-sport? Har ikke senk jeg heller. Hvorfor skulle det ikke fungere?

Forbedrer utseendet på fronten en god del :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...