Gorg Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Tror ikke den har noe skade. Men takk for tips Den skal av ved neste vask, så rengjøre bak grundig før remontering ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Vannfilter sier du? Høres ut som noe jeg må ha. Ganske lei av å tørke bilen for hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 (endret) 20 minutter siden, Thundercoil skrev: Vannfilter sier du? Høres ut som noe jeg må ha. Ganske lei av å tørke bilen for hånd. Jepp! Bestilte mitt fra http://www.theultimatefinish.co.uk/aqua-gleam.aspx Det er 0ppm, og 30", holder ganske lenge. Men var skjørt å sende til Norge, så måtte få nytt når det sprakk. Men det fikset de. Kalkflekker er så godt som ikke-eksisterende. Et 12" varer nok i 1-2 år avhengig om man bruker det mye. Bruker det bare fra mai-oktober, og bruker det stort sett bare på min bil. Kobles ikke på høytrykk, men hageslangen. Så ha enten åpen slange på enden så vannet ikke stopper opp i filteret. Skal visstnok være viktig. Samt å la vannet gå samme veien, er merket med In og Out. Swissvax/Exint solgte det før, men har forsvunnet fra nettbutikker i Norge. Endret Mai 3, 2016 av Gorg Marius2002 og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Takker for link og tips Midt i blinken det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 Noen flere bilder fra forrige uke Soleim, fupsaker, Freakshow og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 At denne får stellet sitt ,levner det ingen tvil om for denne er perfekt uten tvil . Sånne sorte N merker,kan jeg spør hvor du kjøper de? Så la jeg merke til noe,hva er den "linsen" i midten i nedre del av støtfanger? Den fargen på bilen altså...:) ..Perfekt.. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 8 minutter siden, sveigis skrev: At denne får stellet sitt ,levner det ingen tvil om for denne er perfekt uten tvil . Sånne sorte N merker,kan jeg spør hvor du kjøper de? Så la jeg merke til noe,hva er den "linsen" i midten i nedre del av støtfanger? Den fargen på bilen altså...:) ..Perfekt.. Nmerker.no Den tredje er sensor for adaptiv cruise control. Bmw var tidlig ute med det utstyret, og fungerer mye bedre enn på en 2014 modell Outlander som jeg ofte kjører på jobb! Holder avstand til bilen foran, er ikke oversensitiv som mange andre. Holder kontakt med bil foran i svinger også. Men er ikke så ofte jeg bruker den Skal ta noe bilder med blits senere i sommer, da skal jeg prøve å få med alle effektene av lakken I neste uke skal bilen til Bmw for å gjøre noe arbeid på motoren. Blir spennende å se hva de gjør og hvordan motoren funker etterpå. Også blir det godt med ny olje! Ser frem til neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassi Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 Nydelige farger, både på utsiden og innsiden Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 3 timer siden, Lassi skrev: Nydelige farger, både på utsiden og innsiden Takk for det Har du virkelig en Z1 i tillegg til 330i? Du må lage tråd på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassi Skrevet Mai 8, 2016 Share Skrevet Mai 8, 2016 17 timer siden, Gorg skrev: Takk for det Har du virkelig en Z1 i tillegg til 330i? Du må lage tråd på den Det er min far som eier den, jeg bare koser med den og kjører på treff/utstillinger med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 Flotte bilder av en lekker bil. Kjekt å få sommer felger. Jeg har hatt mine på siden påske med måtte ta madammen sin bil 2 ganger pga 3 cm snø. Styrer du på med hus du og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 On 8. mai 2016 at 17.36, Lassi skrev: Det er min far som eier den, jeg bare koser med den og kjører på treff/utstillinger med den Heldig! Men lag tråd, muligens ikke noen Z1 tråd her inne 6 timer siden, Kenny_ skrev: Flotte bilder av en lekker bil. Kjekt å få sommer felger. Jeg har hatt mine på siden påske med måtte ta madammen sin bil 2 ganger pga 3 cm snø. Styrer du på med hus du og ? Takker @Kenny_ Bruker å vente til 1 mai vanligvis, har faktisk kommet snø 17.mai her oppe, men det er heldigvis sjeldent! Ja, kjøpte enebolig i starten av '13. Var et hus som sårt trengte oppussing. Tatt 2 toalett, 1 bad, kjøkken, hybelkjøkken-> kontor, 4 soverom, stue og loftstue, satt inn varmepumpe, flislagt gang ved inngang og en gang, totalrenovert utebod på 10kvm, bygd ny veranda (gamle var grønn og råtten..), drenering, byttet alt av sikringer og lagt opp flere nye kurser og sikkert masse jeg ikke kommer på nå. Holdt på i tre år med maks to prosjekt samtidig så vi ikke havnet på Sinnasnekkern. Nå er det nytt tak som skal legges og forhåpentligvis bygge ut carporten og sette inn garasjeport samt asfaltere foran og på oppstillingsplasser. Vært en fornøyelse å ha tak over hodet der man har bilen. Står vanligvis under åpen himmel å maskinpolerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 5 timer siden, Gorg skrev: Heldig! Men lag tråd, muligens ikke noen Z1 tråd her inne Takker @Kenny_ Bruker å vente til 1 mai vanligvis, har faktisk kommet snø 17.mai her oppe, men det er heldigvis sjeldent! Ja, kjøpte enebolig i starten av '13. Var et hus som sårt trengte oppussing. Tatt 2 toalett, 1 bad, kjøkken, hybelkjøkken-> kontor, 4 soverom, stue og loftstue, satt inn varmepumpe, flislagt gang ved inngang og en gang, totalrenovert utebod på 10kvm, bygd ny veranda (gamle var grønn og råtten..), drenering, byttet alt av sikringer og lagt opp flere nye kurser og sikkert masse jeg ikke kommer på nå. Holdt på i tre år med maks to prosjekt samtidig så vi ikke havnet på Sinnasnekkern. Nå er det nytt tak som skal legges og forhåpentligvis bygge ut carporten og sette inn garasjeport samt asfaltere foran og på oppstillingsplasser. Vært en fornøyelse å ha tak over hodet der man har bilen. Står vanligvis under åpen himmel å maskinpolerer.. Høres bra ut. Uten å lage ett bygge innlegg så har jeg total renovert ett hus fra 1921. Så vet alt om sinna snekkern God plass til bilen må du ha. Greit å ha mulighet til å bygge på og greit med flat tom (ut i fra bildene dine). Som du ser er alle mine bildet tatt i bakke. Har du bilde av kurvelysene med de nye pærene i ? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 Nå er bilen levert til BMW, så er det bare å krysse fingrene for at alt er i orden når jeg får den igjen på fredag. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 15 minutter siden, Kenny_ skrev: Høres bra ut. Uten å lage ett bygge innlegg så har jeg total renovert ett hus fra 1921. Så vet alt om sinna snekkern God plass til bilen må du ha. Greit å ha mulighet til å bygge på og greit med flat tom (ut i fra bildene dine). Som du ser er alle mine bildet tatt i bakke. Har du bilde av kurvelysene med de nye pærene i ? Såpass! Da er jo vårt prosjekt bare småtteri Er helt flatt rundt huset på øversida, så er veldig praktisk med parkering der. Tenker du kurvelys eller tåkelys? Tenkte å lage en liten video, men nå begynner mørke å forsvinne så det må skje snart ellers vente til august. Men syns for øvrig de ikke var helt lik temperatur som AE, litt for blå. Skal prøve å kode slik at jeg få tåkelysene til å også funke som kurvelys. Hadde vært tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå