danskiii Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 1 time siden, ahj skrev: Mine beste er 170 i bøy, 110 i benk og 220 i mark. Dette er utstyrsfri løfting. Sliter med smerter i leggene når jeg bøyer, så har på trening vært oppe på 200 i bøy. Benk er ikke helt min øvelse, mye bedre i beina Omtrentlig samme som meg detta morsomt å se det er flere "løftere" her @Gorg spent på hva som er i esken ja! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 En slik! danskiii og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 1 time siden, danskiii skrev: Omtrentlig samme som meg detta morsomt å se det er flere "løftere" her @Gorg spent på hva som er i esken ja! Arti Løftet stortsett med utstyr. Siste konkurranseløft stod jeg å ristet med 225 kg i mark, var sikkert mindre enn 5 cm om å gjøre at det ble godkjent.. Ergelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 3 minutter siden, Gorg skrev: Arti Løftet stortsett med utstyr. Siste konkurranseløft stod jeg å ristet med 225 kg i mark, var sikkert mindre enn 5 cm om å gjøre at det ble godkjent.. Ergelig.. Har aldri konkurert jeg, drog vel 235 på mark i 4 rep, 130 i benk og 170 i bøy på det meste måttet slutte med bøy og begynt med frontbøy isteden da, 130kg til nå Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 7 minutter siden, danskiii skrev: Har aldri konkurert jeg, drog vel 235 på mark i 4 rep, 130 i benk og 170 i bøy på det meste måttet slutte med bøy og begynt med frontbøy isteden da, 130kg til nå Det er jo bra tall! I hvilken klasse da? Trente en periode med frontbøy, når jeg hadde et program med Eirik Sandvik. Mest komfortabel med vanlig bøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 2 minutter siden, Gorg skrev: Det er jo bra tall! I hvilken klasse da? Trente en periode med frontbøy, når jeg hadde et program med Eirik Sandvik. Mest komfortabel med vanlig bøy. I klassen: jeg trener alene hehe, aldri vært noe seriøs styrke løfter, men styrken kommer av seg selv når en bruker mer tid på trening enn de som jobber der stund siden da skal sies det var disse tallene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 3 timer siden, Gorg skrev: Arti Løftet stortsett med utstyr. Siste konkurranseløft stod jeg å ristet med 225 kg i mark, var sikkert mindre enn 5 cm om å gjøre at det ble godkjent.. Ergelig.. Den er kjedelig :/ Hva er dine beste uten utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 7 timer siden, ahj skrev: Den er kjedelig :/ Hva er dine beste uten utstyr? Siste jeg vet er 170/120/180 men det var ei stund før. Er vel litt bekymret for å få skader under maks uten utstyr så det er ikke noe jeg gjorde mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 25, 2016 Forfatter Share Skrevet November 25, 2016 On 23.11.2016 at 22.30, ahj skrev: Stilig det da. Driver også aktivt med styrkeløft, håper å kunne klare NM kravet neste år. Hva er dine beste løft? Ser at jeg må få ræva i gir å få på bakbremsene når jeg ser bilen din Kan du ta noen før og etterbilder av bremsene, med hjul på? Så man ser hvor stor forskjell det er Og eventuelt legg delene side om side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 25, 2016 Share Skrevet November 25, 2016 23 timer siden, danskiii skrev: Omtrentlig samme som meg detta morsomt å se det er flere "løftere" her @Gorg spent på hva som er i esken ja! 11 timer siden, Gorg skrev: Siste jeg vet er 170/120/180 men det var ei stund før. Er vel litt bekymret for å få skader under maks uten utstyr så det er ikke noe jeg gjorde mye. Bimmer løftere? Kult. Nå ligger jeg på 130 i benk, 160 i knebøy og 200 i markløft! Ganske likt flere her. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 25, 2016 Forfatter Share Skrevet November 25, 2016 2 timer siden, mowz skrev: Bimmer løftere? Kult. Nå ligger jeg på 130 i benk, 160 i knebøy og 200 i markløft! Ganske likt flere her. Det er bra! Hvilken vektklasse? Kanskje vi skulle ha dannet Bimmers styrkeløftklubb mowz og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 25, 2016 Share Skrevet November 25, 2016 2 minutter siden, Gorg skrev: Det er bra! Hvilken vektklasse? Kanskje vi skulle ha dannet Bimmers styrkeløftklubb Takker! Pr dags dato 87kg. Det hørtes ut som en god ide. Går ann å ha en treningstråd her da, vet ikke om det finnes allerede men. Fin bil forresten Må gjerne komme og vaske og vokse inn min bil og felger i vinter Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 25, 2016 Forfatter Share Skrevet November 25, 2016 2 minutter siden, mowz skrev: Takker! Pr dags dato 87kg. Det hørtes ut som en god ide. Går ann å ha en treningstråd her da, vet ikke om det finnes allerede men. Fin bil forresten Må gjerne komme og vaske og vokse inn min bil og felger i vinter Takker Spørs om vi får lov av forbundet da. Tror den finnes, bare brukes ikke ofte. Var på det meste 89, men nå nærmer jeg meg 74. mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 25, 2016 Share Skrevet November 25, 2016 23 minutter siden, Gorg skrev: Takker Spørs om vi får lov av forbundet da. Tror den finnes, bare brukes ikke ofte. Var på det meste 89, men nå nærmer jeg meg 74. Hehe ja det var det da Jeg var vel 78kg når jeg begynte for 5 mnd siden (etter ca 1 års pause). Merker at kalorioverskuddet hjelper på styrken men samtidig trener jeg ikke bare for å bli sterk (med tisvarende høyere fettprosent), skal "bygge" litt muskler og se greit ut også. Men synes det er veldig moro (og slitsomt ) med styrketrening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 25, 2016 Share Skrevet November 25, 2016 16 timer siden, Gorg skrev: Siste jeg vet er 170/120/180 men det var ei stund før. Er vel litt bekymret for å få skader under maks uten utstyr så det er ikke noe jeg gjorde mye. Det er ikke noe problem det da Er jo litt nervepirrende å prøve på en vekt man aldri har tatt før 4 timer siden, Gorg skrev: Kan du ta noen før og etterbilder av bremsene, med hjul på? Så man ser hvor stor forskjell det er Og eventuelt legg delene side om side. Det skal la seg gjøre. Mine skiver er nå 300mm, de nye blir 324mm så det blir en bra oppgradering. 1 time siden, mowz skrev: Hehe ja det var det da Jeg var vel 78kg når jeg begynte for 5 mnd siden (etter ca 1 års pause). Merker at kalorioverskuddet hjelper på styrken men samtidig trener jeg ikke bare for å bli sterk (med tisvarende høyere fettprosent), skal "bygge" litt muskler og se greit ut også. Men synes det er veldig moro (og slitsomt ) med styrketrening. Jeg var 100kg på siste stevnet og det var rett før jeg kappet med i hånden. Nå er jeg nedi 92kg. Har samme mål som deg, styrke men se greit ut også Så blir ikke bare bøy, benk og mark. mowz og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå