Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, ahj skrev:

Mine beste er 170 i bøy, 110 i benk og 220 i mark. Dette er utstyrsfri løfting. :) Sliter med smerter i leggene når jeg bøyer, så har på trening vært oppe på 200 i bøy. Benk er ikke helt min øvelse, mye bedre i beina :)

Omtrentlig samme som meg detta :D morsomt å se det er flere "løftere" her :)

 

@Gorg spent på hva som er i esken ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Omtrentlig samme som meg detta :D morsomt å se det er flere "løftere" her :)

 

@Gorg spent på hva som er i esken ja! :D

Arti :D 

Løftet stortsett med utstyr. Siste konkurranseløft stod jeg å ristet med 225 kg i mark, var sikkert mindre enn 5 cm om å gjøre at det ble godkjent.. Ergelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gorg skrev:

Arti :D 

Løftet stortsett med utstyr. Siste konkurranseløft stod jeg å ristet med 225 kg i mark, var sikkert mindre enn 5 cm om å gjøre at det ble godkjent.. Ergelig..

Har aldri konkurert jeg, drog vel 235 på mark i 4 rep, 130 i benk og 170 i bøy på det meste :) måttet slutte med bøy og begynt med frontbøy isteden da, 130kg til nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, danskiii skrev:

Har aldri konkurert jeg, drog vel 235 på mark i 4 rep, 130 i benk og 170 i bøy på det meste :) måttet slutte med bøy og begynt med frontbøy isteden da, 130kg til nå :P 

Det er jo bra tall! I hvilken klasse da? Trente en periode med frontbøy, når jeg hadde et program med Eirik Sandvik. Mest komfortabel med vanlig bøy.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorg skrev:

Det er jo bra tall! I hvilken klasse da? Trente en periode med frontbøy, når jeg hadde et program med Eirik Sandvik. Mest komfortabel med vanlig bøy.

 

I klassen: jeg trener alene :P hehe, aldri vært noe seriøs styrke løfter, men styrken kommer av seg selv når en bruker mer tid på trening enn de som jobber der :P stund siden da skal sies det var disse tallene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gorg skrev:

Arti :D 

Løftet stortsett med utstyr. Siste konkurranseløft stod jeg å ristet med 225 kg i mark, var sikkert mindre enn 5 cm om å gjøre at det ble godkjent.. Ergelig..

Den er kjedelig :/ Hva er dine beste uten utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ahj skrev:

Den er kjedelig :/ Hva er dine beste uten utstyr?

Siste jeg vet er 170/120/180 men det var ei stund før. Er vel litt bekymret for å få skader under maks uten utstyr så det er ikke noe jeg gjorde mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎23‎.‎11‎.‎2016 at 22.30, ahj skrev:

Stilig det da. :) Driver også aktivt med styrkeløft, håper å kunne klare NM kravet neste år. Hva er dine beste løft? 

Ser at jeg må få ræva i gir å få på bakbremsene når jeg ser bilen din :D 

Kan du ta noen før og etterbilder av bremsene, med hjul på? Så man ser hvor stor forskjell det er :) Og eventuelt legg delene side om side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, danskiii skrev:

Omtrentlig samme som meg detta :D morsomt å se det er flere "løftere" her :)

 

@Gorg spent på hva som er i esken ja! :D

 

11 timer siden, Gorg skrev:

Siste jeg vet er 170/120/180 men det var ei stund før. Er vel litt bekymret for å få skader under maks uten utstyr så det er ikke noe jeg gjorde mye. 

Bimmer løftere? Kult. Nå ligger jeg på 130 i benk, 160 i knebøy og 200 i markløft! Ganske likt flere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorg skrev:

Det er bra! Hvilken vektklasse?

Kanskje vi skulle ha dannet Bimmers styrkeløftklubb :D 

Takker!

Pr dags dato 87kg.

Det hørtes ut som en god ide. Går ann å ha en treningstråd her da, vet ikke om det finnes allerede men.

Fin bil forresten :-) Må gjerne komme og vaske og vokse inn min bil og felger i vinter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mowz skrev:

Takker!

Pr dags dato 87kg.

Det hørtes ut som en god ide. Går ann å ha en treningstråd her da, vet ikke om det finnes allerede men.

Fin bil forresten :-) Må gjerne komme og vaske og vokse inn min bil og felger i vinter :wink:

Takker :)

Spørs om vi får lov av forbundet da. :D 

Tror den finnes, bare brukes ikke ofte.

Var på det meste 89, men nå nærmer jeg meg 74.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Gorg skrev:

Takker :)

Spørs om vi får lov av forbundet da. :D 

Tror den finnes, bare brukes ikke ofte.

Var på det meste 89, men nå nærmer jeg meg 74.

Hehe ja det var det da :-)

Jeg var vel 78kg når jeg begynte for 5 mnd siden (etter ca 1 års pause). Merker at kalorioverskuddet hjelper på styrken men samtidig trener jeg ikke bare for å bli sterk (med tisvarende høyere fettprosent), skal "bygge" litt muskler og se greit ut også. Men synes det er veldig moro (og slitsomt :-D) med styrketrening.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

16 timer siden, Gorg skrev:

Siste jeg vet er 170/120/180 men det var ei stund før. Er vel litt bekymret for å få skader under maks uten utstyr så det er ikke noe jeg gjorde mye. 

Det er ikke noe problem det da ;) Er jo litt nervepirrende å prøve på en vekt man aldri har tatt før :)

4 timer siden, Gorg skrev:

Kan du ta noen før og etterbilder av bremsene, med hjul på? Så man ser hvor stor forskjell det er :) Og eventuelt legg delene side om side.

Det skal la seg gjøre. Mine skiver er nå 300mm, de nye blir 324mm så det blir en bra oppgradering. :)

1 time siden, mowz skrev:

Hehe ja det var det da :-)

Jeg var vel 78kg når jeg begynte for 5 mnd siden (etter ca 1 års pause). Merker at kalorioverskuddet hjelper på styrken men samtidig trener jeg ikke bare for å bli sterk (med tisvarende høyere fettprosent), skal "bygge" litt muskler og se greit ut også. Men synes det er veldig moro (og slitsomt :-D) med styrketrening.

 

Jeg var 100kg på siste stevnet og det var rett før jeg kappet med i hånden. Nå er jeg nedi 92kg. Har samme mål som deg, styrke men se greit ut også :) Så blir ikke bare bøy, benk og mark. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...