APedersen Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 (endret) Takk for det! Mer rett så holder jeg sted på Fauske Ja, tror ikke det er så mange 4.4 rundt omkring her, går mest i 3.0i og d. Dette er preface, facelift kom i 2004 med ny motor og understell++. Jeg synes ikke det er så ille med trelister faktisk, har samme kombinasjonen i E38'n min og tror nok de blir værende. Men hadde nok sikkert vært finere om dem var stålfargede slik som eksteriørdetaljene, er enig i at trelistene ikke ser like friske og moderne ut.. Endret Juni 19, 2015 av APedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Gratulerer med fin X-bmw Ser ganske bra ut denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Tusen takk for det De blir nok beholdt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 (endret) Update: Da har jeg bestilt 1stk PDC sensor og sorte N-merker til skiltene. Blir veldig greit å få PDC'n i orden da det allerede irriterer meg at den piper uansett hvor jeg er Tror også de sorte N-merkene blir bra sammen med de sorte emblemene jeg har, og kan ikke huske å ha sett noen andre som har det her hvor jeg bor, så da er det litt ekstra moro Edit: Ble nytt deksel til bakfangeren også, klarer ikke se den uten det særlig lengre Endret Juni 23, 2015 av APedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Update: Har nå bestilt 2stk Bosch lambdasensorer (før kat.). Blir bytting av dem, plugger, og olje/filterskift når de kommer Bytta en kjøleslange på ekspansjonstanken i dag som var begynt å morkne, og digger disse koblingene!! Anbefaler folket å ha liggende en pose med slike (mer eller mindre universale) klips, ikke uvanlig at noen mangler Bytta 6stk pærer inne i bilen, da 3stk var gått. Viktig å ha interiørbelysningen på stell! ///M3, hermanoo90 og norbakken reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Tøff X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Nice at du fikser småting og detaljer som pleier å irritere noe sinnsykt. Er deilig når alt bare fungerer Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Sant det, ting må være i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 (endret) Slenger ut et inspirasjonsbilde! En vakker dag når min E38 blir ferdig Endret Juni 28, 2015 av APedersen hermanoo90, norbakken og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Update: Har mottatt og montert de tingene jeg bestilte. altså: - Sorte N-merker - Deksel på bakfanger - PDC sensor - 2stk Bosch lambdasonder Har også byttet alle pluggene. Man kan si det ble forskjell etter bytte av plugger og sonder, ble noe friskere og bruker en del mindre bensin Nullstilte også hele systemet med diagnoseutstyr slik at den må lære alle parametere på nytt på motor, har hørt at det ikke er så dumt å gjøre etter bytte av slike vitale deler. Sjekket også bensintrykket på fuelrail før vi monterte sammen, og der var alt bare velstand Deksel: Ny PDC sensor, gamle lambdasonder og utstyr for trykktesting: Pluggbytte: Så nå er det forhåpentligvis bare tankventilen igjen, den er forøvrig bestilt Bestilte også ny pæreholder som sitter i selve bagasjeluka, denne var festeklipsen knekt på. Har låst opp OBC'n også, en del kjekke ting der inne faktisk. Bruker bare summen av de siste 5 sifrene i VIN nummeret ditt for å låse opp. Om du ikke har gjort dette før kan du følge denne oppskriften. Ser at det ikke stemmer helt overens med OBC'n i min X5 og 7-serie (disse er identiske). Menyen stemmer ikke helt, trenger ikke ha nøkkelen i når jeg gjør dette og trenger heller ikke bruke Test nr.19 for å låse opp OBC, kan bruke hvilken som helst test av de som har noe bak seg. __________________________________________________________________________________________________ Så til slutt legger jeg ut noen bilder fra speilrefleksen av bilen Vet det ikke er helt rett å ha Nürburgring merke på bilen om man ikke har kjørt der, men synes det ble ekstra kult på en stor X5 med litt motor i, så måtte bare prøve Vurderer også å bestille meg instrumentringer, men er usikker på hvilken farge. Blir enten sort eller sølv, men tror sølv blir best i og med at mye ellers er sølv på bilen, og dette er ekstrautstyr. Fant ikke så mange bra bilder men, har folket noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Stemmer for sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Sorte! Gå imot strømmen hehe Bilen har det kjempefint hos deg, du passer godt på den, og fikser viktige ting, og før ting evt. blir større problemer =) APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Ikke mange e53 her på forumet!! Følger APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Sorte! Gå imot strømmen hehe Bilen har det kjempefint hos deg, du passer godt på den, og fikser viktige ting, og før ting evt. blir større problemer =) Skulle i grunn ha hatt begge deler for å prøve. Tror faktisk selve instrumentet blir tøffere med sorte, mens sølv passer bedre til bilen og er mer hakket mer stilfullt Takk for det! Alltid moro med slik tilbakemelding Lite som slår mestringsfølelsen når noe blir i orden etter å selv ha reparert det, gir absolutt mersmak det hermanoo90 og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå