Be-eM-We Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Satt på spissen så er det vel ingen av oss som har noe med det ? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Tja, han har da laget tråd om hendelsen og spurt oss om råd, og opplyst at han filmet hele greia. Men bra det ordnet seg! Jeg har også informert om at å legge ut klippet er uaktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Regner med det er opptak av enkeltpersoner (uten samtykke) og i tillegg bevismateriale. Noe sier meg at det er ulovlig å offentliggjøre slikt Nei det er filmet i det offentlige. Mitt opptak og jeg kan gjøre akkurat som jeg vil med det så lenge jeg ivaretar vedkommendes ønsker om sensur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Du har en knapp som kalles for multisitat. Denne kan du bruke, slik at du ikke får fire innlegg etter hverandre. Be-eM-We reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Vil du legget ut beklagelsen du fikk da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Bra det ordnet seg! Slik oppførsel betegnes ikke som noe annet enn maktmisbruk. Hvorfor se video opptaket ? Dere som tvilte bør jo bare "ta dere en bolle" nå som saken er oppe og avgjort. danskiii, stig. og Be-eM-We reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 (endret) Jeg velger å ikke legge ut noe som helst. Fordi hele dette innlegget har gått fra at jeg trenger enkle råd fra dere, til at dere nermest presser meg til å "Bevise at historien er sann" Til dere som har gitt meg relavant og nyttig informasjon: Tusen takk! Til dere andre: -.- Endret Juli 30, 2015 av Be-eM-We Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Det at du ikke vil legge ut klippet seier mer en nok for min del iallfall. Men godt det ordnet seg, nå mangler bare en beklagelse ifra den aktuelle personen du var i kontakt med Da hadde jeg godta meg Be-eM-We reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 Du har en knapp som kalles for multisitat. Denne kan du bruke, slik at du ikke får fire innlegg etter hverandre Jeg trodde at det var valgfritt etter eget ønske. Men nå er det notert. Takk for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Flott! Det er nok ikke valgfritt, men en del av forumreglene. Reef89 og Be-eM-We reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå