Nyheim Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 5 timer siden, Gabz skrev: Veldig cleant og pent! 5 timer siden, Freakshow skrev: m´m´mmmmmmm! det var nice! Takk for det! Er storfornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Ble veldig bra dette her! Sånne jeg drømte om på min e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 Nå, Gorg skrev: Ble veldig bra dette her! Sånne jeg drømte om på min e46 Jepp! Tok meg et år før jeg endelig kjøpte de, angrer ikke et sekund! Takk skal du ha Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Strøken bil! Perfekt på alle måter - dette er en kommende klassiker om den holder seg fin i flere år! Freakshow og Nyheim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 1 minutt siden, bimmerfun skrev: Strøken bil! Perfekt på alle måter - dette er en kommende klassiker om den holder seg fin i flere år! Tusen takk Ja, disse kommer til å være ganske ettertraktet om noen år, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Lekkert. Ikke ofte jeg snakker om coupeer, men denne så veldig riktig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 15 minutter siden, Shattered skrev: Lekkert. Ikke ofte jeg snakker om coupeer, men denne så veldig riktig ut! Tusen takk, shattered! Coupe4life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 Strøkent som alltid marcus! Ivrig86 og Nyheim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 2 timer siden, williamwiers skrev: Strøkent som alltid marcus! Takker så meget William! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 Bytta også sideblinkerne da de som sto på var blitt mer brun enn hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 Pent utfor husdøra for tiden For de som følger med her, men ikke på den andre tråden min, så har jeg kjøpt meg en E34 525i fupsaker og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 27, 2016 Forfatter Share Skrevet August 27, 2016 Et par bilder til, what the heck. thomaleo, BjornarHS og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 nei uff æsj! felgene ble slettest ikke bra! bare kom å lever de til meg (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Selge den allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 31, 2016 Forfatter Share Skrevet August 31, 2016 (endret) On 28.8.2016 at 21.14, Freakshow skrev: nei uff æsj! felgene ble slettest ikke bra! bare kom å lever de til meg (Y) Hahaha! Takk for komplimentet kan jeg vel si 7 timer siden, Gabz skrev: Selge den allerede? Vel, det satt langt inne å legge den ut, tenkte lenge på det før det skjedde. Men jeg tenker jeg skal begynne å spare til, samt se meg etter E46 M3, og clubsporten trekker en del penger, ikke fordi den trenger det, men fordi jeg ikke klarer å la være Så legger den derfor ut, desverre. Kommer sikkert til å angre. Endret August 31, 2016 av Nyheim Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå