Jon Erik Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Da ble det ny bil igjen... ogee1, Marius2002 og Weltzin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Godt utstyrt F01! Hva slags dekkdimmensjoner kjører du på? I mine øyne ser det ut til å være et hakk eller to for småe dekk til denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Godt utstyrt F01! Hva slags dekkdimmensjoner kjører du på? I mine øyne ser det ut til å være et hakk eller to for småe dekk til denne bilen. Er 245 foran ( her burde det hvert spacere) og 275 bak, men som du har rett i er felgene gode for en del mer..men var det som sto på når jeg hentet den så blir nok med de i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Har ligget litt på latsiden når i det siste...Noen som vet hvordan man kan kjøre update på map selv på nyere modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Jeg tenkte ikke på bredden, men mer på profilen. Det ser ut som du kjører med dekk som er beregnet for 5-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Jeg tenkte ikke på bredden, men mer på profilen. Det ser ut som du kjører med dekk som er beregnet for 5-serie. Ok, nei stemmer nok..er kun 20" så er litt gummi der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Har ligget litt på latsiden når i det siste...Noen som vet hvordan man kan kjøre update på map selv på nyere modeller? Du kan nesten gjøre det selv. Men du trenger en fsc kode for å starte kart oppdateringen. Den koster noen lapper hos BMW. Evt kan du få en av noen her inne. (Meg feks hvis du bor i nærheten av Oslo) Ellers, FET bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Du kan nesten gjøre det selv. Men du trenger en fsc kode for å starte kart oppdateringen. Den koster noen lapper hos BMW. Evt kan du få en av noen her inne. (Meg feks hvis du bor i nærheten av Oslo) Ellers, FET bil! Har en navikode som ligger i bilen så regner med det er den... Hva gjør man så? Må man ikke ha CD osv på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Har en navikode som ligger i bilen så regner med det er den... Hva gjør man så? Må man ikke ha CD osv på disse? Du har en navi kode i bilen? På lapp da eller? Du kan bruke update DVD eller USB pinne i hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Du har en navi kode i bilen? På lapp da eller? Du kan bruke update DVD eller USB pinne i hanskerommet. Fikk fiksa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Gratulerer med utrolig flott drømmevogn! Nydelig interiør og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 (endret) Råfeit F01! Følger Mer info? Endret Juli 26, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Da fikk vi teste litt i Tyskland, gikk greit unna. Men selvsagt sperra... Fikk tatt en tur på Nurburgring også, ble 9,05 så helt greit da jeg ikke turte å kjøre maks... Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå