Turbo-HF Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Nydelig bil med flotte oppgraderinger Er det bare meg eller ser jeg en glimt av en G11 7-serie i bakgrunnen? Tusen takk for det, så hyggelige ord! Det er ikke bare deg, nei, men det er faktisk en G12! Lang utgave BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Det var det jeg trodde har du kjøpt den ? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Det var det jeg trodde har du kjøpt den ? Hehe, I wish, men det er en venn som hadde den på prøvekjøring! Nyyyyyyyyydelig bil, plass til min inni, nesten! BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Vasket bilen kjapt, men grundig igår ettersom jeg kjørte en liten tur og har angst for saltlake. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Vasket bilen kjapt, men grundig igår ettersom jeg kjørte en liten tur og har angst for saltlake.Da er vi to Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Da er vi to Hehe, forhåpentligvis er vi flere! Gleder meg til å få lakket takvingen og montert den, pluss sommerhjulene! <3 Originalfelger! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Da var eksoshalen påmontert endelig! ☺ Deretter ble det fæle saltet spylt grundig av over hele bilen. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet og utseendet på bilen nå! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Den lille ujevnhetene på diffusor filer jeg til etterpå nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Tok seg veldi bra ut! fin jobb! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Hvorfor ikke Performance eksos med dobbel stuss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 (endret) Tok seg veldi bra ut! fin jobb! Tusen takk for det, veldig enig i det.. Hjalp med en vask, også! Hvorfor ikke Performance eksos med dobbel stuss? Meningsløs utgift på en bil som har gått 36250 km. Det koster mye mer enn det smaker, og en 2-rørs hale, 130-optikk, som jeg egentlig ønsket, fant jeg ikke, og da ble det denne! Endret November 24, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 (endret) Fortsatt ikke helt ferdig med tilpasning enda, må file litt mer imorgen. Endret November 24, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Ble ikk så værst det der, mye bedre enn den lille stussen som kommer originalt Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Ble ikk så værst det der, mye bedre enn den lille stussen som kommer originalt Takk for det, likte du også resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Ferdig.... ogee1 og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå