Slavearbeider'n Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 (endret) Har fått tak i nesten komplette 328 bremser. Standen ser grei ut, men kommer nok til å overhalle dem med nye stempler og pakninger samt sandblåse dem om jeg gidder. Mangler en calliper foran med det lar seg alltids skaffe. Er som oftest klavene som er vanskeligst å finne. Hadde bare mobilen forhånd, så beklager for bildet..... Endret Februar 29, 2016 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Fin oppgradering det. Bare litt puss og spraybokslakk så blir det nok fort veldig mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 Jada, blir fort bedre da. Leker litt med tanken om orange callipere, så matcher de, de orange blinklysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 DA folkens har jeg endelig funnet felgene for sesongen som kommer Legger ut en liten teaser først for å bygge opp stemninga. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Uuu, se her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 blir sanne retro felger med små og mange eiker... jaja. smaken er som baken. men eg trenger ikkje å ha rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Schnitzer Type1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 Du har nesten rett StigJ 18" 8.5 og 10 RH Schnitzer wrnr1, Marius2002, Thundercoil og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Hamann pg1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 1 minutt siden, williamwiers skrev: Hamann pg1? Se over williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 (endret) Måtte være noe sånt ja Synes jeg kjente igjen eikeformen i speilbildet i brønnen Nice choice Hva er specen? Endret Februar 18, 2016 av StigJ Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Rått! Specs, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 6 timer siden, StigJ skrev: Måtte være noe sånt ja Synes jeg kjente igjen eikeformen i speilbildet i brønnen Nice choice Hva er specen? 4 timer siden, Gabz skrev: Rått! Specs, ja? 8.5 og 10x18 ET 17 foran og noen å 20 bak Eneste som er kjipt er at bilen er til lagring så jeg har ikke anledning til å gjøre testfit av felga. Spiller forsåvidt ingen rolle det heller da Tollen holder på 2 av felgene og krever en pen bunke dokumentasjon for å sende dem videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 Har lagt på første strøk med maling på calliperne Har gått for neon orange, i stedenfor de mer vanlige rød, gule og svarte fargene folk bruker for tiden. Må ha litt mer orange detaljer sammen med blinklysa. Og da er calipperne perfekte til dette. Har henta to felger til på Posten. Men nå krever dem meg for dobbel moms da jeg sendte inn kanskje litt for mye dokumentasjon, men, men. Livet går videre. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 19 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Har lagt på første strøk med maling på calliperne Har gått for neon orange, i stedenfor de mer vanlige rød, gule og svarte fargene folk bruker for tiden. Må ha litt mer orange detaljer sammen med blinklysa. Og da er calipperne perfekte til dette. Har henta to felger til på Posten. Men nå krever dem meg for dobbel moms da jeg sendte inn kanskje litt for mye dokumentasjon, men, men. Livet går videre. Kan bli kult det der. Posten/Tollen er noe dritt av og til, samme skjedde med meg. De sendte først tre felger til meg, med momsregning, så kom siste senere med det samme.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå