Daniel. Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 2 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Ja, det er litt dumt at de lyser opp, de gule reflektorene er mer ment for å få en litt annen look en det veldig mange andre har på e46'er. Er altfor mange som har lik front. Relektorene gjør seg best på bilder uten AE påslått. Jepp. Likte looken med gule reflektorer, men funket ikke helt sammen med AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 6, 2017 Forfatter Share Skrevet August 6, 2017 Bilen vurderes solgt, da lysten på E39 M5 er for stor. Vet du om en godkjent ombygd M5 kan du sende meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Vil si at det er trist at den skal selges, men E39 M5 er i gjengjeld noe av det absolutt beste som har rullet ut av Tyskland. Lykke til med eventuelt salg og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 6, 2017 Forfatter Share Skrevet August 6, 2017 8 minutter siden, Gabz skrev: Vil si at det er trist at den skal selges, men E39 M5 er i gjengjeld noe av det absolutt beste som har rullet ut av Tyskland. Lykke til med eventuelt salg og kjøp Er både trist og vemodig. Dette er by far den beste bilen jeg har hatt og morsomste. Å kjøpe kompressor var egentlig bare dumt, nå har jeg enda mer lyst på mer krefter Jeg må eie en //M bil før eller siden. Orginal eller ei spiller ingen rolle. Kombinasjonen av comfort plass og design+ v8 og manuell kasse er uslåelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Absolutt, ser den. Er en av mine absolutte drømmebiler selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 8, 2017 Forfatter Share Skrevet August 8, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101568050 Selges med tungt hjerte..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 28, 2017 Forfatter Share Skrevet August 28, 2017 Ryker for 130k uten kompressor eller 155k med kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 17, 2017 Forfatter Share Skrevet September 17, 2017 Da ser det ut som denne blir solgt ila morgendagen. Er litt vemodig, det er bil jeg er vannvittig glad i og lagd ned mye tid og penger i den. Men nå har jeg gjort alt jeg vil med bilen, og leter etter en ny bil å ''bygge''. scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 23, 2017 Forfatter Share Skrevet September 23, 2017 Ble en liten fotoshoot i dag, synd den er solgt...... Nyheim, Ampera, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 Lekkert. Grattis med salg! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 23, 2017 Forfatter Share Skrevet September 23, 2017 17 minutter siden, Gabz skrev: Lekkert. Grattis med salg! Takk, blir deilig å prøve noe annet. Er liksom ferdig med denne. Savner å ha noe å pusle med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 Haha, kjenner følelsen. Man bygger seg opp til et punkt hvor man tror man skal nyte å være ferdig men egentlig får man jo bare lysten på å begynne på nytt med noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 28, 2017 Forfatter Share Skrevet September 28, 2017 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Må sei at denna kom seg mange hakk frå då du kjøpte den ☺ Gratulera med salg! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 29, 2017 Forfatter Share Skrevet September 29, 2017 On 28.9.2017 at 13.29, RF91 skrev: Må sei at denna kom seg mange hakk frå då du kjøpte den ☺ Gratulera med salg! ☺ Takk, takk. Prøvde så godt jeg kunne å bygge en fin e46, med kombinasjonen daily driver og halvveis showbil. Ny eier har allerede begynt å "ødelegge" bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå