thomascr Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2016 On 10.3.2016 at 11.40, BjornarHS skrev: Relativt greit å overhale desse og..hadde samme problemet med et bakcaliper på min, men så klart, kjekt med nytt caliper og da Ja det er det kansje, men har ikke gjort det før, og må få bilen på eukontroll. nermer seg jo sommerdekk vær. hehe BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 30, 2016 Forfatter Share Skrevet April 30, 2016 Bilen blir og se på jærhagen 1mai flere som skal?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 noen bilder ifra idag. sykt bra oppmøte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2016 Da får eg komme med en liten Update her da. har blitt lite tid til denne bilen i det siste pga div andre prioriteringer, helt til jeg plutslig en dag savnet s50 lyden. hehe så da bestillte jeg meg hjulstillings kontroll, for opp på biltilsynet og fikk den godkjent med eibach prostreet. Deretter bar det videre på eukontroll der jeg traff en eldre mann som skulle ta eukontroll. kan si det mildt sagt at han var POSITIVT overasket over tilstanden på bilen, etter en lengre kjøretur der han prøvde bilen både under og over 6000RPM ble den løftet opp på bukk og sjekket. Bilen trillet ut av vekstedet uten en eneste feil eller mangel. Så det var veldig gøy, nå har jeg hentet ut skilter og er veldig klar for og bruke bilen i sommer Satser på at både jeg og bilen blir og se på hvertfall e30meet i sommer Marius2002, thomaleo, bimmerR og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 21 timer siden, Nyheim skrev: Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Morro! Digg å få den godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 22 timer siden, Gabz skrev: Morro! Digg å få den godkjent Ja, deilig følelse og få så mye skryt etter en slik understells jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 Var innom ett gatebil arrangemang i Aksdal og et bilde jeg fant på nettet Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 Heisann! Var på e30meet med bilen forrige uke, og fikk prøvd den sjikkelig. 110mil kjøring + 12mil med banekjøring på rudskogen Bilen har fungert utmerket bra, ingen problemer eller feilslag i det hele tatt. Kjørte inn på tiden 1.50 med sladde dekk på. (linglong) om noen har bilder av bilen så tar jeg gjerne imot! bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Synes jeg så deg på banen ja Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 3 timer siden, Gabz skrev: Synes jeg så deg på banen ja Nice! Ja det er meget mulig ble noen runder der utpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Har ikke vært så flink til å kommentere i denne tråden ,selv om jeg er e36 fan,så jeg skjerper meg og kommenterer nå:). Den fargen er bare så riktig på disse bilene og jeg ser du holder den fin ,samtidig som du gir han litt strekk. Det har den godt av uten tvil:). Igjen nydelig bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 14 timer siden, sveigis skrev: Har ikke vært så flink til å kommentere i denne tråden ,selv om jeg er e36 fan,så jeg skjerper meg og kommenterer nå:). Den fargen er bare så riktig på disse bilene og jeg ser du holder den fin ,samtidig som du gir han litt strekk. Det har den godt av uten tvil:). Igjen nydelig bil . Takk for kommentar Prøver så godt jeg kan og holde den fin, atm har jeg en detailer i garasjen og gnikker litt på den etter e30meet Ja, den blir også brukt. Men fikk litt dårlig samvittighet at den ble såpass godt brukt på e30meet, så tenker at neste år blir den LowAndSlow, og forhåpentligvis har en egen banebil utenom men tiden vil vise. Tror ikke den hadde vondt av og bli litt brukt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Ser at det skulle blitt litt fler oppdateringer her, Thomas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå