Gå til innhold

Min Estoril e36 m3 En 2019 Update med noen bilder av bilen. Problem side 10


 Share

Anbefalte innlegg

On 10.3.2016 at 11.40, BjornarHS skrev:

Relativt greit å overhale desse og..hadde samme problemet med et bakcaliper på min, men så klart, kjekt med nytt caliper og da ;)

Ja det er det kansje, men har ikke gjort det før, og må få bilen på eukontroll. nermer seg jo sommerdekk vær. hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Da får eg komme med en liten Update her da. 

har blitt lite tid til denne bilen i det siste pga div andre prioriteringer, helt til jeg plutslig en dag savnet s50 lyden. hehe

så da bestillte jeg meg hjulstillings kontroll, for opp på biltilsynet og fikk den godkjent med eibach prostreet. Deretter bar det videre på eukontroll der jeg traff en eldre mann som skulle ta eukontroll. kan si det mildt sagt at han var POSITIVT overasket over tilstanden på bilen, etter en lengre kjøretur der han prøvde bilen både under og over 6000RPM ble den løftet opp på bukk og sjekket. Bilen trillet ut av vekstedet uten en eneste feil eller mangel. Så det var veldig gøy, nå har jeg hentet ut skilter og er veldig klar for og bruke bilen i sommer :) 

 

Satser på at både jeg og bilen blir og se på hvertfall e30meet i sommer :) 

 

13509706_10154143898481368_1798534176_o.jpg

 

13514265_10154143898471368_482235347_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Heisann!

Var på e30meet med bilen forrige uke, og fikk prøvd den sjikkelig. 110mil kjøring + 12mil med banekjøring på rudskogen :) Bilen har fungert utmerket bra, ingen problemer eller feilslag i det hele tatt. Kjørte inn på tiden 1.50 med sladde dekk på. (linglong) 

om noen har bilder av bilen så tar jeg gjerne imot! 

 

DSC_0163.jpg

 

DSC_0165.JPG

 

bm3er1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så flink til å kommentere i denne tråden ,selv om jeg er e36 fan,så jeg skjerper meg og kommenterer nå:).

Den fargen er bare så riktig på disse bilene og jeg ser du holder den fin ,samtidig som du gir han litt strekk.

Det har den godt av uten tvil:).

Igjen nydelig bil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, sveigis skrev:

Har ikke vært så flink til å kommentere i denne tråden ,selv om jeg er e36 fan,så jeg skjerper meg og kommenterer nå:).

Den fargen er bare så riktig på disse bilene og jeg ser du holder den fin ,samtidig som du gir han litt strekk.

Det har den godt av uten tvil:).

Igjen nydelig bil .

 

Takk for kommentar :)

Prøver så godt jeg kan og holde den fin, atm har jeg en detailer i garasjen og gnikker litt på den etter e30meet :) 

Ja, den blir også brukt. Men fikk litt dårlig samvittighet at den ble såpass godt brukt på e30meet, så tenker at neste år blir den LowAndSlow, og forhåpentligvis har en egen banebil utenom :) men tiden vil vise. Tror ikke den hadde vondt av og bli litt brukt. hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...