thomascr Skrevet Mai 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2017 Ja, det burde kansje det @Anders92 Her er det hvertfall noen bilder. har ikke gjort så mye med bilen i vinter, da jeg har bygget med speedbåt. er ferdig med BBS felgene, har lakkert opp igjen front fanger og grillramme pga steinsprut, byttet pakninger rundt vindu, bytter pakning rundt dørhåndtak da disse var morkne, montert justerbare camberstag + diverse småting. Noen bilder. Marius2002, Jokkke, thomaleo og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 Perfekt bil thomascr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 Veldig pent! Estoril er en utrolig kledelig farge på E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 Perfekt e36 ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 Føyer meg i rekka, den er helt riktig 👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2017 Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger folkens, kjekt å se at jeg hvertfall gjør noe rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 Så har jeg kjøpt meg nybil igjen da, denne gangen ble der heldigvis en "fornuftig" familiebil Har lenge sitt på F11, og mener det er noe av det flotteste som triller rundt av nyere stasjonsvogner, så valget fallt på en slik en. Måtte selvfølgelig ha med Msport, Comfort seter, panorama og aller viktigst 6er. Flere bilder kommer Legger også ved et bilde av ett lite prosjekt jeg har hatt i vinter, som funker Marius2002, Knoett og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Mer bilder og info av båten mottaes med takk!👍😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 3 timer siden, Hawkon88 skrev: Mer bilder og info av båten mottaes med takk!👍😁 Båten er en gammel engelsk klassisk kvalitets speedbåt med navn Plancraft sabre 17. Den har jeg rigget med Hydraulisk styring, Lift, Alt nytt av elektrisk, nye faria instrumenter, 140hk yamaha 2takt med 22'' propell. williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 Noen bilder av min F11 525 2011. med vinterhjul med sorte hjul med sølv hjul Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 OG selvfølgelig noen bilder av e36en williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Ser ut som du har fin strekk på hjula Hva er dim på dekk og dekkmerke? er rc 8+9x17 dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Ser ut som du har fin strekk på hjula Hva er dim på dekk og dekkmerke? er rc 8+9x17 dette? ja dette er 8 og 9'' bredde. de heter RC009 forran og RC010 bak, skjeldne hjul. Kjører 205 forran og 215 bak med Nankang, spinnehjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 1 time siden, thomascr skrev: Båten er en gammel engelsk klassisk kvalitets speedbåt med navn Plancraft sabre 17. Den har jeg rigget med Hydraulisk styring, Lift, Alt nytt av elektrisk, nye faria instrumenter, 140hk yamaha 2takt med 22'' propell. Artig leketøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå