B10 BITURBO Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hej alle,, Jeg tænkte mig ad dele med jer , den oplevelse jeg fik av dette möde via http://alpinagemeinschaft.de/ som jeg og min kone er medlemmer av, men det blev klart tidligt i vinter ad ALPINA skulle fejre deres 50 års jubileum,, og den Tyske Alpinaklub fik en hel dag for seg selv,, dvs Lördag den 27.06 2015, men hele ugen var der möde med alle ALPINA bilhandler fra hele verden osv, osv, Der var kun 150 medlemmer som ku få adgang , fik vi ad vide så vi var klar helt fra starten, mange email til ALPINA og gemeinschaft ,, og den 10 Juni rejste vi fra Reykjavik til Seyðisfjörður [[ 700 km ]] hvor Norröna ferjen sejler til Danmark via Færöerne. Lördag 13.06 va vi i Hirthals, körte ned Nürburgring, der var vi en uge og så ned til Landsberg am Lech på hotel Arcadia hvor det viste sig , det var det eneste hotel der ku ta 150 gæster og 90 biler i parkering, det var og i orden. Selfölgelig var vi de förste gæster,, torsdag den 25.06 men i löbet av dagen kom flere og flere !! det var ju planen vi sku mödes den 26, og hold da op hvor mange biler ,, omkring 80 ALPINA biler var der, Fredag aften var der fest og så der årlige Geminschaft möde ,,, men næste morgen , Lördag var det rundtur i ALPINA fabrikken,,, ALPINA d Concours biltræf,, dvs omkring 200 ALPINA biler körte rundt i Buchloe ,, FANTASTISK oplevelse, Her kan i se en E24 B7s facelift (bagkofangeren) og E34 B10 3.5 den B10 tilhörer Öistein Samuelsen som og har Verdens mest berömte ALPINA nogensinde,,det vil jeg mene B10 BT #003 som står lige foran Concorde og er official ALPINA foto B7 coupe prefacelift,,, E32 B12 ejeren er Arvid Indrehus kendt Alpina ejer i Norge riktig lækker bil E28 B7s Rainer Witt,,,,,,, den störste ALPINA sammler som jeg kender og har hört om 33 ALPINA og 11 er #001 det er sku imponerende,, denne her er ikke nr 1 Brödre E9 CSL,,,,,, og koster mange penge E12 B7,,, Den står næstem som ny,, ufattelig lækker vogn og en av mine favoritter på dette möde,, utrolig flot Nååå,,,,, så sker der noget,, to Gule, og begge to er mine favoritter dvs av Alle ALPINA biler lavet jeg har ventet siden jeg köbte min BT ad få lov til ad se denne B12 coupe 5.7, den er orginal FE 102 (min er det ikke) men der var grunden til jeg köbte min bil,, Gul er verden hurtigeste farve,,, BASTA !!!!!!!!! og Ferrari Giallo er pisse sej farve ,,og i virkeligheden, Ejeren til denne E31 har sagt nej til 150.000€ som en Japaner har tilbudt , Poppy, mslello, Margeir og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 Nå!!!!!!! så er det ALPINA HQ,,, Buchloe Jo, det kender man vel godt dette her topstykke,,,,, ikke ?? Seje dele,,,,,,,, der her er bagtöjs dæksel til B6s feks,, Trumpet intake,,, velocity-stack for N62,, og special ALPINA caliber bracket Early gen B7 motor,, med pierburg indsprötning og Hartig tænding Verdens beste M30B35,,,,,,,,,,,,,,, B7/5 (((((((((B10 BITURBO)))))))))) S70B57 V12 E31 B12 coupe Mange slags bensin og diesel stempler Motordele,,,, oliebundkar ofl, til B8 D10 BITURBO New gen Direct injection Bensin BITURBO IL6 Her har vi den dyreste ALPINA bil som er på market i dag,,, startpris er tæt ved 400.000€,, og er fuldstændig vanvittig pris 555 biler lavet,,,, fy helvede siger jeg ,,der er intet synes jeg der kan sætte prisen på dette nivau,, men sådan er det ofte E9 CSL,,,, ja tak Twins...................... B10 BT .. den siste,,, #507 Poppy og EasyL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 Efter Fabriks turen var det lige ad hoppe ind i bilen og deltage i ALPINA d CONCOURS 200 biler körte en rundtur i Buchloe og en by med 12.000 indbygger så tror jeg simplethen ad hver eneste beboer var ude på gaden,, FANTASTISK oplevelse en skide smart detalje var ad alle gæster fik et plastik-card med deres navn på ,, så ku man se de andres gæster navn maden var fuldstændig fremragende,,, og hold kæft hvor meget vin blev brugt til ad skylle den ned Burkard Bovensiepen blev kendt for ad være Verdens förste ,, ALVORLIG catering master,, efter racerlöb inviterede han alle til fest med super lækker mad og vin og det hele,, og er han kendt for en Vinsmager med interesse for biler eller Bilprodusent med interesse for kvalitetsvin... hans vinlager var på 1.000.000 flasker ¨!!!!!!!! Mellem retterne var der taler,, og musik osv... men til sist så sku en dom på den Smukkeste ALPINE tilgöres,, men så viste det sig ad ALPINA havde lavet 5 katagorie 1)ALPINA GLOPETROTTER ,,,,, den som komlængst fra med sin bil 2)den ældste ALPINA 3) den mest körte ALPINA 4)længste ejer,, dvs den som har haft sin ALPINA længst 5)Smukkeste ALPINA bilen Utroligt nok så vandt vi i Glopetrotter............. i den smukkeste bil,,,, 3), B10 4.6 touring #008 Petrol MICA kun 2 touring blev lavet 6g (ingen billeder....... men bilen står som ny og har ejeren Thomas Schlupeck brugt 45.000€ på bilen)) 2) B12 5.7 coupe 1) B8 4d,,,,,, jeg har ikke billeder av den bil Cbrooen, Poppy og EasyL reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Ser ut som dere hadde en flott tur Sveinbjörn. Skulle gjerne blitt med på turen hadde det ikke vært for at alle plassene ble fort delt ut og fylt:( Men mye pene biler, og virket som en kjempe feiring. Gøy at du fikk pris for Globetrotter! Gratulerer Legg gjerne ut flere bilder hvis du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Flott tråd, må ha vært en fantastisk opplevelse. ...og gratulerer med premie, må ha vært litt spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Flott tråd, ja! Så utrolig morro ut, og gratulerer med trofé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Veldig fin tråd med masse flotte bilder En slik opplevelse som dette får man bare en gang i livet, ser ut som om Alpina virkelig har laget ett bra opplegg for entusiastene. Artig at du fikk pris for å ha reist lengst, jeg visste ikke at det fantes Alpina biler på Island en gang B10 BITURBO reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Flott að sjá að fleiri Íslendingar eru á norsku BMW forum B10 BITURBO reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå