Walkabout Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 (endret) Har S609A Navigation system Professional på min F11, men får bare opp tradisjonell kartvisning (altså ikke noe 3D-visning av større byer eller at navigasjonen viser terrenghøyde etc - som jeg ser andre har på sine F1X. Er det noe som må oppdateres for å få det eller krevet det noe eget ekstrautstyr muligens? Eller er det noen innstillinger jeg kan endre på selv? Takker for svar Endret August 31, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Du må velge å vise kartet i perspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Og så må kartet være zoomet inn til 50 eller var det 100 meter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Tenker du på sånn som dette? Jeg oppdaget dette nå nylig på min bil, trodde ikke jeg hadde muligheten for 3D kart. Regner med det kom med software updaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Tenkte slik ja, Fredrik Pluss at jeg mener å ha sett at enkelte kart viser høyden på terrenget også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Hvilken versjon av NBT har du? Min viser bygninger og høydeforskjell av veien. Men må zoome til minst 50m. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Tenkte slik ja, Fredrik Pluss at jeg mener å ha sett at enkelte kart viser høyden på terrenget også?Mener du at det står høyden i meter, eller at du ser at du kjører langs et fjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Står ikke høyden i meter, men hvis veien går nedover/oppover, så vises det på kartet. I hvertfall hos meg. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Mener at du ser hvis du kjører langs et fjell, altså konturene av landskapet. Tror ikke jeg har NBT, for det kom vel senere. Bilen min er produsert september 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Mener at du ser hvis du kjører langs et fjell, altså konturene av landskapet. Tror ikke jeg har NBT, for det kom vel senere. Bilen min er produsert september 2010. Nei, da har du ikke NBT. Det kom utover høsten 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Men hva må man ha for å få dette kartet da? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Men hva må man ha for å få dette kartet da? image.jpg Da har du valgt satellite image eller noe i den dur og zoomen på minst 2km, da blir kartet slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Får ikke opp noe tilvalg som heter sattelittbilde. Får heller ikke 3D-visning av byer. Ei heller konturene av landskapet (kun når jeg zommer ut til 50/100 km, da ser jeg litt høydeforskjeller). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Får ikke opp noe tilvalg som heter sattelittbilde. Får heller ikke 3D-visning av byer. Ei heller konturene av landskapet (kun når jeg zommer ut til 50/100 km, da ser jeg litt høydeforskjeller).Siden Fredrik har dette, skal jo du og ha det, men kanskje du må oppdatere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Har F10 en 2012 modell med navipro og har heller ikke 3D visning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå