volvobrage Skrevet Mars 9, 2018 Skrevet Mars 9, 2018 Korleis går det med detta fantastiske prosjektet?:)
Pyrox Skrevet September 6, 2018 Forfatter Skrevet September 6, 2018 (endret) Vel på tide med en oppdatering. Bilen er i bunn og grunn ferdigstilt. Eneste den mangler er div lister rundt vindu og dør, som jeg vil ha i chrome finish. Men finner ingen som kan behandle de slik jeg ønsker. Får heller ikke kjøpt nytt. Bilen er fortsatt ikke godkjent, så har dessverre kun fått kjørt den maks 15 mil, fungerer veldig bra 😊 Legger ved mange bilder 😊 Endret Oktober 2, 2018 av Pyrox Ble lagt til feil bilder JE, Skulebollen, Ivrig86 og 4 andre reagerte på dette 6 1
Pyrox Skrevet September 6, 2018 Forfatter Skrevet September 6, 2018 (endret) Fikk fjernet alpha n og benket 10 hk mer uten, dvs med original motorstyring 😊 Ikke minst slet jeg med fjusking med alpha n. Ble 292 hk og 360nm på nav 64ED1C0D-41D0-4753-821F-261F719E54C0.MP4 05FEF6C3-4C9C-404B-B1EA-5920A2903C60.MOV 48473FA0-2F02-488E-8869-548A2D1D4847.MOV Endret September 6, 2018 av Pyrox JE og Ron Jeremy reagerte på dette 2
tommyheimberg Skrevet September 7, 2018 Skrevet September 7, 2018 For en nydelig bil! Og så gjennomført 😁
RF91 Skrevet September 8, 2018 Skrevet September 8, 2018 Litt skeptisk til krommen rundt front- og bakrute, men det vert samtidig ein fin heilheit iom du har kromlister på resten også. Uansett så ser bilen utruleg flott ut! Knallbra jobba 😁
Maggi93 Skrevet September 9, 2018 Skrevet September 9, 2018 Utrolig gjennomført som alltid👌🏻 Hvor fikk du tak i alcantara taktrekk?😊 1200 kg er ikke mye i en liten e30, er dette med full tank uten sjåfør?
Pyrox Skrevet September 9, 2018 Forfatter Skrevet September 9, 2018 Eg takker for hyggelige tilbakemeldinger Rune, takk for innspill, men det er noe av det jeg liker best. Gjenspeiles i fangerne Maggi93, det er kjøpt hos catuned. Semsket skinn, bra passform og enkel å tilpasse. Eneste minuset er at de brukte fryktelig lang tid på å levere Ikke så gale det, uten sjåfør, mener jeg hadde rundt halv tank! tpmek reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet September 15, 2018 Skrevet September 15, 2018 Veldig bra. Den ble skikkelig fin. Forbasket at du har feil hjul på den. Den hadde blitt så mye tøffere med riktige felger slik at du kunne senket den mere.. Ellers veldig flott arbeid.
Pyrox Skrevet Oktober 2, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2018 Takk Øyvind Litt usikker på hva du mener med feil felger, at de stikker for langt ut du tenker på, eller at du ikke liker Hartge hjula? Er gjerne i grenseland bak. Leitet lenge etter disse hjula og når jeg endelig fant slo jeg til selv om jeg skal innrømme at det ble litt i meste laget bak mtp strekk. Men når jeg fjernet fjøren og jekket hjulet opp ble første sammenstøt kant på felg mot hjulbue. Muligheten er der for at jeg bygger de om med smalere kant. Subber ikke i innerskjerm og kan og skal senkes mer, må bare finne en løsning på det Er 60 senke fjører for øyeblikket.
Reset Skrevet Juli 22, 2019 Skrevet Juli 22, 2019 (endret) Flott bil ja, hvordan står det til idag ? godkjent ? Endret Juli 29, 2019 av Reset
Ron Jeremy Skrevet Juli 22, 2019 Skrevet Juli 22, 2019 Ingenting slår lyden av S54, eller - må kanskje være S54 med karboninnsug ala CSL? Flott bil, liker retro utseendet, gjennomført! Felgene er jeg også usikker på, spesielt siden du kjører litt klassisk look, men ditt bygg! Skal den godkjennes?
Pyrox Skrevet Juni 13, 2020 Forfatter Skrevet Juni 13, 2020 (endret) En liten oppdatering! Bilen er godkjent og skiltet 😊 Blir brukt mer enn forventet, og fungerer uten feilslag sålangt 😊 Legger ved litt bilder. Siden vegvesenet brukte såpass lang tid på å behandle søknad og mye styr frem og tilbake, bestemte jeg meg for å kjøpe en E30 til, som nå er restaurert, men i litt mildere grad enn den blå. Ligger ved noen bilder av den og. Info om den røde: Original 325i, godt utstyrt med ABS, sportstoler, el takluke, el vinduer, setevarme, speil med lys og sentrallås. Nå er oppussing av hus og bygging av garage på tapeten, så blir for tiden lite bilskruing. Den røde vurderer jeg mot formodning å selge 😢 Endret Juni 13, 2020 av Pyrox BjornarHS, Mathiseen, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå