Otis Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Den jeg linket til har tilogmed n57 og navi! Men du ville ikke ha svart da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 Kom en 325i i gårkveld.. Selvfølgelig sort den også..... Ser man kan faktisk få en f11 m-sport med litt km bak seg for i overkant av 300 også !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Da tror jeg du gjorde en god deal:) M-Sport skal jeg ha. Det handler mest om utseende faktisk, men også utstyr (med unntak). Ser jo at man kan få en bra lci 320d 177hk / 184hk til en OK pris. Kanskje er det en del prutningsmon på priser som ligger ute også. .....ja nyere bil og ser vanvittig bra ut, F31. Angående utstyr var det grunnen til at jeg også i utgangspunktet skulle ha M sport - sort taktrekk er sjeldent å finne på non-M sport. Men fant en med rette kombo (sort skinn, finslipt alu-lister, sort taktrekk og sportsratt (ikke M-sportsratt men det gjør ingenting)), så da er det nesten som det skal være innvendig. Totalt sett veide pris, utstyr og Hartge-senk opp for mangelen på M-sport. Men er enig med Gorg her, E91 har hatt majoriteten av prisfallet allerede. Det er generelt bra prutningsmonn på bruktbiler idag, så ikke vits å utelukke noen selv om de ligger litt over budsjett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Hva med denne da? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=64446404&searchclickthrough=true Så jo ok ut denne vel selv om det er slik hedensk drivstoff (som du vil ha)? Kommer du nedover skal du få en kopp kaffe om jeg er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Hva med denne da? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=64446404&searchclickthrough=true Så jo ok ut denne vel selv om det er slik hedensk drivstoff (som du vil ha)? Kommer du nedover skal du få en kopp kaffe om jeg er hjemme Lekker lekker bil!! Dog noe høy pris ? Bilen til dronningen er riktig nok en 318D m-sport E90, også 2011, men vi ga 245 000 (pris på anonse var 260 000) Bilen hadde rullet 55 000 km, kjøpt ny i norge med kun en eier. Vi kjøpte den av bmw forhandler med to års garanti nå i mai mnd. Den har alt av ustyr som er listet opp her + lyspakke og comfort -acsess ( åpner/låser ved å bare ta på dør håndtaket) Adaptive kjørelys++ 19 sommer + vinter. F30'n jeg hadde, var 2012 mod og kjøpt med 32000 km på telleren. 318D automat, full skinn, comfort acsess og alt annet av utstyr du kan tenke deg foruten x-drive og M pakke. Jeg ga 350 000 for den. Selv er jeg utrolig gald vi har både F10 og ikke minst E90!!!, go-cart feel'n i e90 er knall bra! Liker en liten tight bil. Utrolig delig manuell kasse, samt NYYYYYDElLG feedback fra rattet. Sitter som et skudd på veien og er solid sammen skrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 Stig: Jaa, har sett den der! Synes også prisen var litt drøy, OG jeg tror aldri jeg skal ha hvit bil mere, med mindre det er et veldig godt kjøp Må stikke innom en tur om det blir handling nede i ditt område vettu Hvordan er F10 da Torkild? Er ikke fremmed for den heller egentlig. Har hørt flere som har slitt med dårlig lakk på disse? En her ute kjøpe en ny som han brukte til taxi. Den mistet masse lakk på skjørt og skjermer før 20.000km mener jeg han sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Stig: Jaa, har sett den der! Synes også prisen var litt drøy, OG jeg tror aldri jeg skal ha hvit bil mere, med mindre det er et veldig godt kjøp Må stikke innom en tur om det blir handling nede i ditt område vettu Hvordan er F10 da Torkild? Er ikke fremmed for den heller egentlig. Har hørt flere som har slitt med dårlig lakk på disse? En her ute kjøpe en ny som han brukte til taxi. Den mistet masse lakk på skjørt og skjermer før 20.000km mener jeg han sa. Nja... har sett det er skrevet noe om det her. Lakken er nok "tynn" bilen får nemmelig ekstremt lett småriper. Personelig har jeg hatt flax her, ikke noe rust på noen av stedene nevnt på bimmers.no Derimot har jeg hatt reklamasjoner på og så langt fått utbedret følgende: -Dørhåndtak fører dør (pære røyk, samt vanskelig å åpne) -Dekksel nede del av bakspeilet vibrerte mot ruten og laget lyd. -Fothviler knirket -Plastik rundt fører sete knirket (dette gjelder mest biler med sportsstoler) -byttet 2 pyntelister på dørene grunnet knirking -svak "dunke-lyd" fra dash et eller annet sted. Ellers har F10 (den korte tiden jeg har eid den, vært bra som gull) Total intrykket mitt er fremdeles at E90 er bedre sammenskrudd og valget av type plast eller produsent av den, er bedre en selv det som sitter i F10. Totalt ekstremt glad jeg har begge, de har vær sin sjarm Når det gjelder støydemping fra utsiden og kjørekomfort, er F10 den beste bilen jeg har hatt. Den er totalt helt rå Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 Er det der gjengangere?? Skjønner at jo flere komponenter en bil har, desto større er sjansen for at noe skjer, men synes det er ramset opp en del småting som kanskje skulle vært unngått for en produsent og ha på kappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Høres ut som om min bil hadde vært noe for deg, går litt i tankene om å selge. Men kun hvis den rette bilen å kjøpe dukker opp. Syns markedet er ganske dårlig selvom det ligger mye ute til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Er det der gjengangere?? Skjønner at jo flere komponenter en bil har, desto større er sjansen for at noe skjer, men synes det er ramset opp en del småting som kanskje skulle vært unngått for en produsent og ha på kappen.. Bmw som mange andre produsenter over de siste årene, har måtte spare litt penger. Utover det, har aldri Bmw utmerket seg med driftsikkerhet eller interiør kvalitet. E36 ramlet jo frahverandre innvendig Oljelekasjer, motorras, injektorer som ikke fungerer som de skal, trubo feil, elektrisk feil, vanpumper laget av plastik, osv osv.. Men det til tross, er ingen andre biler som totalt appelere bedre til meg. Det hører også med til historien at mange BMW blir brukt litt hardere en andre biler og jo eldre de er, jo slappere er enkelte på service delen. Kjøp de med lav km og selg før 140 000 km. Da er du ganske safe Er du på vakt og bytter slitedeler før de ryker, kan du fint ha bilen langt over 200 000 merket også, men det koster litt F10 "vanlig" problemer finner du her : http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=591357 Husk at det fremdeles er MYE større sannsynelighet for at bilen du velger ikke har noen nevnverdige problemer en at den faktisk har det. Det er veldig lite klager på forumet her over F10'n. Jeg er ikke bekymret selv. Passer godt på bilen, herjer ikke med den, følger service, bytter olje to ganger i året uansett (venter ikke på at servicelampen skal be meg om det) Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 BMW har generelt lite feil sammenlignet med andre sammenlignbare biler. Greit å utvide horisonten litt, og se på andre biler før man konkluderer med om en bil er bra eller dårlig. Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 BMW har generelt lite feil sammenlignet med andre sammenlignbare biler. Greit å utvide horisonten litt, og se på andre biler før man konkluderer med om en bil er bra eller dårlig. Antar du da sikter til premium segmente som jaguar, alfa, audi og mercedes osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2015 Forfatter Share Skrevet September 18, 2015 Har sett litt på andre bilmerker også, men helt ærlig er jeg livredd for å kjøpe noe annet enn BMW Audi A4 ser jo grei ut fra 2010 og opover, men, de ser billige ut innvendig, har ofte lite utstyr, og trekker i feil ende. Mercedes.......sofa har jeg hjemme. Har ikke sett en eneste C-klasse med noe som kunne minne om sportstoler. Mulig de er gode å sitte i, men nei, liker de ikke, selv om riktig utstyrsmodell (har ikke aning på hva de forskjellig eheter) ser bra ut utvendig. Eller kunne jeg ikke vurdert noe annet merke, i det heletatt.. Lurer egentlig på hva det skulle vært i så fall. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Har hatt F31 316d, var ikke noe problem å kjøre surnadal-våler med 1400kg campingvogn ihvertfall Ikke noe racer, men godt drag til at det er 316, betydlig sprekere enn de tidligere Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Denne er godt innenfor budsjettet ditt, men er sort (som du ikke vil ha?) og kanskje gått for langt for din del? Ellers synes jeg bilen så pen ut, godt vedlikeholdt og mye utstyr. 177hk med X-Drive er det heller ikke så mange av. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=64559853&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå