Gå til innhold

Finn annonse slettet siden ikke oppgitt skiltnummer!

Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har faen meg finn blitt helt håpløst!!!!!!!

Siden di sletta min rapporterte jeg sikkert 9/10 av alle M3/M5 siden så si ingen har skiltnummer på bildene... Kjenner jeg er mildt sagt JÆVLA OPPGITT!!!!!!!!!!!!

Håper flere blir slettet, feks bilforhandlere osv har jo aldri bilder med skiltnummer! Å er heller ikke et krav når man legger ut å

Nevne skiltnummer! Så dette kan di jo faen ikke ha lov til!

post-48064-0-69847000-1442980160_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også variert erfaring med Finn.no ... ser at det skiller veldig på når man legger ut en annonse. Legger man den ut på senkvelden f.eks så sitter det sikkert ekstravakter på jobb der som godkjenner, og da er det lettere å få godkjent annonser. Midt på dagen er det mulig å gå godkjent noe som er såvidt utenfor reglementet. Men å kreve at det vises skiltnummer er jo helt på jordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også variert erfaring med Finn.no ... ser at det skiller veldig på når man legger ut en annonse. Legger man den ut på senkvelden f.eks så sitter det sikkert ekstravakter på jobb der som godkjenner, og da er det lettere å få godkjent annonser. Midt på dagen er det mulig å gå godkjent noe som er såvidt utenfor reglementet. Men å kreve at det vises skiltnummer er jo helt på jordet.

Legg ut annonser fredag kveld. All statistikk fra Finn tilsier at de har desidert størst trafikk lørdag morgen, så da får du flere treff også. Og som du sier; det er sikkert mer avslappede kveldsvakter som godkjenner sent på kvelden[emoji6]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det bare å sende et bilde av regnr da? Trenger jo ikke gjøre det vanskeligere enn hva det er. Grunnen til at de vil ha det er jo for å sjekke om bilen er registrert som M3, noe den ikke er vel?

Endret av Poppy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt idiotisk!!! Har som sagt rapportert så si alle M3 og M5 siden

Så si ingen har skiltnummer! Bare for å få opp øya på di! Faen så idiotisk!!

Hvorfor rapportere andre biler? Kan jo fakisk hende at de har sendt bilde av regnr eller bare gjort det synlig for finn.no ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no skal ha bukt med alle de ombygde/uoriginale M bilene som legges ut under M kategorien. Ombygde M3 skal nå ligge under "3-serie" og som "bygget om til M3", legger du bilen ut under M3 kategorien må du kunne bevise at det er en M3.

Dette gjør det jo litt vanskeligere for dere med uoriginale/ombygde biler å nå ut til potensielle kunder, litt av bakdelen med å kjøre "uekte" vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med kommentarene over, dette er bare en fordel for å få luket ut det som ikke er ekte M-biler. Har ikke M-banden bygd den, er den ingen M. Da er det en "vanlig" 3-serie/5-serie eller hva det måtte være..

Her er det to sider av en mynt. hvis du har en bil som er godkjent ombygd til M så ser jeg ikke problemet, da for meg så er det pr definisjon en M, om ikke en orginal en ,men fortsatt en M, det er da brukt masse orginal deler og ofte alt tatt fra en org M donorbil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er folk så redd for å vise reg. nr på Internett egentlig? (litt generelt)

Det vil jo vises ute på veien, der den står parkert, osv. 

Hvis man er redd for at skurker skal gjøre innbrudd eller stjele bilen så finnes det tusenvis av andre måter å spore bilen/eiger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...