Gå til innhold

Gabz' nye E39 touring - Solgt.


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan går det her med salg Gabz?

Nærmer det seg ny bil igjen nå ?

De som kjøper denne ,får nok en god e39 ,for jo inntrykk at denne har fått stellet sitt.

Hold oss nyfickna oppdatert på handel og vandel ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen salg enda, men fått nok en telefon av en som ville ha mer info. En annen skulle kanskje legge inn bud, han skulle tenke litt på det. Så får se! Mer interesse enn før hvertfall, 3-4 henvendelser på 4 dager :)

Takk for fine ord! Synes det er en veldig velholdt og god bil selv hvertfall. Skal oppdatere om det blir noe salg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RC'ene ble hentet i går, faktisk :) Solgte dem for bare 3500, men stakkaren kjørte helt fra Porsgrunn for å hente, så jeg sa det var greit. Dessuten var det lite seriøs interesse ellers. Betalte jo tross alt bare 750 selv!

Bilen står her enda, ingen seriøse bud på den heller. Batteriet har blitt dårlig nå, så blir å handle nytt i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RC'ene ble hentet i går, faktisk :) Solgte dem for bare 3500, men stakkaren kjørte helt fra Porsgrunn for å hente, så jeg sa det var greit. Dessuten var det lite seriøs interesse ellers. Betalte jo tross alt bare 750 selv!

Bilen står her enda, ingen seriøse bud på den heller. Batteriet har blitt dårlig nå, så blir å handle nytt i morgen :)

jaja god fortjeneste på de uansett! :P

hvordan batteri blir det da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema sitt vedlikeholdsfrie, tenker jeg. Det med 100Ah og 4 års garanti til 1400 kroner. Da får jeg litt startkraft uten å måtte punge ut så fryktelig mye. Kjipt å bruke enda mer unødvendige penger på bilen, men ikke så lett å selge når den ikke starter.. Så har jo ikke mye valg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema sitt vedlikeholdsfrie, tenker jeg. Det med 100Ah og 4 års garanti til 1400 kroner. Da får jeg litt startkraft uten å måtte punge ut så fryktelig mye. Kjipt å bruke enda mer unødvendige penger på bilen, men ikke så lett å selge når den ikke starter.. Så har jo ikke mye valg :P

har biltema på begge mine biler! :) de fungerer helt supert! :)

bytta jo nettopp i 530´n også :) ble biltema nå også ^^ funker som faen! :D 40- bilen starta uten motorvarmer xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har troa på det! Er jo som sagt garanti uansett, så bare å slenge beina på bordet her føler jeg :) Litt betryggende for neste eier også!

Litt ironisk at mitt batteri røyk første kvelden den faktisk fikk stå inne i oppvarmet garasje..

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har troa på det! Er jo som sagt garanti uansett, så bare å slenge beina på bordet her føler jeg :) Litt betryggende for neste eier også!

Litt ironisk at mitt batteri røyk første kvelden den faktisk fikk stå inne i oppvarmet garasje..

yeah det er jo litt spessielt! :P prøvd å lade det fult opp? sikker på at det virkelig er gåent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...