RemyNG Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 De klossene de har er jeg veldig fornøyd med de støver en god del mindre enn Bosch sine klosser som jeg har hatt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Hvorfor bytta du topdeksel? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Han bytta pakninga, også knakk dekselet ved montering, står lenger bak i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Ja, knakk av en bit foran ved vanosen. Så fikk jeg deksel for en 200-lapp av en kompis så da var det like greit Godt å høre at du er fornøyd med dem, Remy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Nei dæven! Det fikk jeg ikke med meg xD Nei da forstår jeg at du måtte bytte xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Du står på ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Hehe, jeg prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Venter til du er ferdig med bakbremsene dine før jeg starter på mine på bil nr2! Sikker på du legger ut litt bilder[emoji41][emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Det gjør jeg vettu Hyggelig at du følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Skulle bare mangle[emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 I og med at det snødde i dag var det vel på tide med vinterhjul Med andre ord gikk jeg fra trist sommermodus, til enda tristere vintermodus.. Menmen, skal visstnok være bra dekk i hvertfall. Nokian Hakka 7 som bare er brukt et par mnd. Får se når det blir drittføre hvordan de holder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 De så jo i det minste bedre ut enn mine enda tristere felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Haha, hva kjører du med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Huff, de var jo verre enn sommerfelgene.. Pigg eller piggfritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Disse her Norges råeste felger postive siden er at bilen er litt lavere med disse uber feite felgene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå