Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Jo, men akkurat E38 hadde gått, for det har jeg drømt om lenge Da er det litt mer verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 (endret) Sant nok Hvilken modell ville du helst hatt da? Eller er det ikke viktig så lenge det er E38? Endret Desember 25, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Hvis jeg først skal ha E38 så skulle jeg helst hatt V8 Men funker jo med sekser, digg med E38 uansett! Ombygging går jo det òg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Har jo 725TDS, du som er så glad i diesel Går vel kanskje billigere enn V8 diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Jepp, men koster veldig mye mer enn jeg vil bruke De som først ligger ute, koster fort 80k+.. På nye bilen nå tenkte jeg ikke bruke mer enn 40-45 i innkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Hvis du går ned til vrakpant får du lett solgt denne Dårlig marked nå kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 (endret) Ræva marked, ja.. Så får drite i det og beholde noen måneder til Så kan jeg heller prøve igjen til våren. Blir å bestille hjullager og alt til håndbrekk bak, og få det byttet sammen med multireimen. Også prøve å finne noen sommerhjul etterhvert. Endret Desember 27, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Hvis du går ned til vrakpant får du lett solgt denne Dårlig marked nå kjipt hahaha du er så grei xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Livene deres hadde vært elendige uten meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Livene deres hadde vært elendige uten meg haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 Sånn, da var ordre lagt inn hos Koed Bytte det her, pluss multireim, så er bilen "feilfri" inntil videre. Blir deilig å kunne ha ren samvittighet ovenfor bilen. Også slipper jeg å høre på den jævla ulyden fra lageret når jeg ligger på motorveien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2015 Pakken ramlet inn her om dagen, så blir skruing på lørdagen Kommer oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 Gennerelt vanskelig å selge bil nå for tiden men du blir nok kvitt den tilslutt. E38 er og en bil jeg bestandig har likt og ser jo at enn kan gjøre gode kjøp på de og spesielt 728. Selv om v8 er top of the line,er ikke jeg vanskelig..Kunne med letthet hatt en velholdt 728i og jeg.. Nei du må nok få deg en e38 . Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2015 (endret) Er det, ja. Derfor jeg bare smører meg litt med tålmodighet, fikser det som er av feil og koser meg med bilen i mellomtiden E38 er fantastisk tøffe biler ja, ønsket meg en sånn i 10 år+. Aldri kjøpt en da, vet ikke helt hvorfor Kunne fint hatt en med sekser jeg også, men er jo selvsagt V8 som er drømmen. Når jeg først skal ha bensinsluker kan jeg like gjerne gå hele veien. Kjøper jeg E38 så synes jeg det er greit med høyt forbruk og automat, for da er det liksom gentlemanscruiser. Men vi får se hva det blir nå med det første. Blir mest sannsynlig heltidsjobb fra sommeren/høsten og da er det litt mer penger å bruke. Hovedgrunnen til at jeg vil ha diesel er jo forbruket, da jeg ikke har så veldig mye penger nå for tiden. Nå har jeg hatt ny jobb i en måneds tid og har ikke rukket å få så mange lønnslipper enda, men allerede her tjener jeg jo en del bedre.. Men går jo også å kjøpe diesel-E39'en jeg vil ha nå først, også heller kjøpe en bil til når jeg får heltidsjobb. Får jeg tak i det jeg har lyst på nå (E39, sedan, facelift, diesel, manuell og mye utstyr) så kommer jeg ikke til å selge den igjen, hvertfall ikke på veldig lenge. Jaja, får se! Må nå få solgt denne først uansett. Endret Desember 30, 2015 av Gabz Daniel. og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 Ingen som liker V12 altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå