Olaeik Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Er så kosli med tråder som dette... En helt vanlig 520,som får stell,litt service osv .Sånt liker jeg. Som jeg sa tidligere,er sånne tråder som dette jeg leser og kommenterer. Selfølgelig gøy med biler som er dyyyre,turbobygg og alt det der..Men vanlige biler opptar meg like mye. Så du får bare oppdatere fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Godt å høre at du liker den Går dessverre sakte her, men denne skal jeg gi så mye kjærlighet som jeg kan! Oppdaterer med alt som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Woho! Team slow progress! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 wrnr1 og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Hahahahahaha [emoji38] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Hahahaah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 hadde du ikke dårlig rå sa du? også handler du på gs?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Enten samme pris eller billigere enn Koed og Schmiedmann, og dessuten er det litt viktige deler, så.. Alt utenom viskerne kom på 2700-2800 kroner, så var jo ikke akkurat billig, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 nei det vakke akkuratt billig! billigere en koed? whaaaat? oO handler alt på koed! mye billigere der en GS! enten det ellers så er jeg jævlig dårlig i matte! xD Mr.NoEvo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Før jeg la til toppdekselpakning og kontakten, så lå det på litt over 2400 hos Koed, og ca 2000 på GS.. Hadde ikke trodd det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Jeg går alltid til old.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Det er jo brukte deler? Greit å kjøpe nytt når det først er slike ting føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 old koed er ikke brukte deler! de selger brukte deler der også men det velger du jo før du går in på deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå