Marius2002 Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 (endret) Idag fikk jeg byttet dekk på sommerhjulene, ble de som jeg hadde tenkt Falken ZE914. De ser helt greie ut og tror de vil fungere bra Det var skikkelig fint vær i Molde idag, og mens de skiftet dekk var jeg ut i ytre å gikk meg en tur langs kyststien i Bud som jeg slenger inn et bilde av. Og i tillegg til å finne frem sommerfelgene ga det meg ikke akkurat mindre lyst på vår igjen! Fikk vasket bilen kjapt også samt fått i skruen jeg manglet noen sider tilbake her! Kan ta helg med god samvittighet, ser bort fra at det blir en shining innvendig i morgen! Endret Februar 19, 2016 av Marius2002 Må få med at det fortsatt bare er iPhone 6-kamera, bilder deretter. tobiasw, Gorg og bimmerR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Har da tittet gjennom tråden din og det er en virkelig fin e91 du har. Rett farge og utstyr. Må jo være knall med x drive. Av og til angrer jeg litt på at jeg ikke valgte e91 pga jeg har ikke behov for mer. Her følger jeg med :). Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 (endret) 2 timer siden, sveigis skrev: Har da tittet gjennom tråden din og det er en virkelig fin e91 du har. Rett farge og utstyr. Må jo være knall med x drive. Av og til angrer jeg litt på at jeg ikke valgte e91 pga jeg har ikke behov for mer. Her følger jeg med :). Tusen takk! Jeg er svært fornøyd! Er fin den E61n din også, og så er jeg svært misunnelig på E34en Idag har bilen fått en liten shining innvendig, samt alle dekslene i motorrommet fikk en runde med kluten! Endret Februar 20, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 Vel vel, igår kom Recaro Privia barnesete, den tok stor plass og jeg kunne godt tenkt meg 10cm ekstra til passasjerforan. MEN nå er heldigvis min bedre halvdel liten og nett og trenger ikke ha stolen langt bak. Så dette funker fjell Setebeskytter er såklart på! Ellers byttet jeg vindusviskere til Bosch Aeroblade nå, samme som jeg hadde på Velosteren, og må si jeg er svært fornøyd med disse. Var som dag og natt Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Ligner veldig på den stolen vi hadde fra Cybex i forrige bilen. E46 sedan.. Det var såvidt det gikk Kjekk stol når de er så små at man kan bære de med ei hånd Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 1 time siden, Gorg skrev: Ligner veldig på den stolen vi hadde fra Cybex i forrige bilen. E46 sedan.. Det var såvidt det gikk Kjekk stol når de er så små at man kan bære de med ei hånd Ja jeg vet ikke enda, liker å være forberedt så alt må testes før det blir brukt Så satser vi på det blir bra, var enkel å ta inn og ut ihvertfall. Det blir byttet stol til Recaro Young Sport Hero når denne blir for liten Men vi gleder oss til sommeren, bare noen få måneder igjen! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Var fint idag, så måtte bare knipse bilde, fortsatt bare dårlige iPhonebilder... Snøen smelter veldig veldig kjapt her om dagen, men siden jeg bor i øvre bydel kan det erfaringsmessig komme snø i midten av april også, men jeg tror jeg venter til helga eller noe med å legge om. Se an langtidsvarselet da Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 Da ble det lagt om hjul her i gården også bimmerR, fupsaker, Gorg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engage92 Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 De felgene kler bilen din helt konge! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Enig Hvilken farge er det på felgene? Ser litt bronze ut Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engage92 Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Gunmetal tenker jeg? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 (endret) Takk! Jeg liker de godt, selv om det bare er helt originale Style 193.. De blir ikke byttet for å si det sånn @Gorg Jeg er usikker på fargen, får litt Gunmetal-feeling over de. edit2: tror fargen heter Satin Gunmetal, men fortsatt usikker .. Endret April 13, 2016 av Marius2002 engage92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 30, 2016 Forfatter Share Skrevet April 30, 2016 Liten miniservice før lørdagsjobbing idag. Fikk byttet pollenfilteret, det var mildt sagt på tide. Enkel jobb på 4-5 minutter Bilde er av det gamle, ser nå jeg skulle tatt bilde av nytt og gammelt ved siden av hverandre for å få kontrasten frem.. Uansett, kjekt med fresh air papertiger og Kenny_ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 (endret) Vel i helgen fikk jeg tatt en god shining innvendig i bilen, det trengtes. Mattene er ute på rens, samtidig tok jeg å fikk enderøret sort igjen, det var helt gjengrodd av skit og var umulig å bare spyle bort. Tok en liten time for å få det bra. Jeg liker i grunn blanke doble enderør best, men sort ovalt er originalt så det får være. Planen var å bytte, men det får vente litt da jeg heller prioriterte litt på huset istedet. Apropos det med å jobbe på hus, veldig kjekt med originalhøyde på bilen og hengerfeste. Endret Mai 9, 2016 av Marius2002 bimmerR og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Utrolig fin bil du har uten tvil Fargen og felga er perfekt på denne. Koslig med e91 tråd,så her følger jeg med vettu . Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå