Saltkjelen Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Trådtittelen sier det meste. Følg avdukingen av BMWs nye morobil i dag, 13.10.2015 6pm. https://www.periscope.tv/w/aOxClTQxMzE2ODF8MUJSSmpiUk5RUWVKd_8Chp0zwk35cZL6xN7W_KC2SP_9SSjH9gpjzI8L1gFU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 M2 leaked! Photos and specs! Me likey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Jeg er spent, tror dette blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 (endret) Savner M-side speil Endret Oktober 13, 2015 av icodden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Full artikkel: http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1183416 Personlig savner jeg noen skikkelige M2-seter, M2-speil, LED-hovedlys og nye baklykter, men det må jo kunne sies å være en særs liten bagatell når bilen ellers er så godt gjennomført. Mon tro om lykteønskene imidlertid blir en realitet når 2-serie LCI kommer på banen.. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Den er grisetøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Herlig! Og hvis den slår an går kanskje prisene på 1M litt nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Njaa. 1M kan jo kalles skjelden da den ble produsert i et relativt beskjedent opplag på 6309. Til sammenlikning ble det solgt rundt 85000 E46 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) Endret Oktober 14, 2015 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Denne ble bra, sykt rå bil om jeg skal være helt ærlig Jeg tror denne kan bli en slager i sitt segment da det er den eneste som kun kommer med bakhjulstrekk og skikkelig motor, kjempebra at BMW ikke har gått for fristelsen å sette en turbo firer i denne. Jeg stusser litt på at bilen ikke har M speil eller skikkelige M stoler men det er bagateller. Ser også ut til å ha ganske bra prestanda, ganske imponerende med 0-100 på 4,3 sek mot storebror M4 sine 4,1 sek Hovedkonkurrenten MB CLA 45 AMG trenger 380 hester og firehjulstrekk for å klare det samme Jeg er også spent på hva denne komme til å koste her hjemme, vil tippe at vi for første gang på mange år får en ekte M bil til under millionen. Ettersom M235i koster 762 000 kr så tipper jeg M2 vil koste i området rundt 900 000 kr, forholdsvis mye bang for the buck. I den grad man kan si det om noen bil i Norge... Er iallfall spent på hvordan denne blir mottat i pressen og av kundene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) Denne ble bra, sykt rå bil om jeg skal være helt ærlig Jeg tror denne kan bli en slager i sitt segment da det er den eneste som kun kommer med bakhjulstrekk og skikkelig motor, kjempebra at BMW ikke har gått for fristelsen å sette en turbo firer i denne. Jeg stusser litt på at bilen ikke har M speil eller skikkelige M stoler men det er bagateller. Ser også ut til å ha ganske bra prestanda, ganske imponerende med 0-100 på 4,3 sek mot storebror M4 sine 4,1 sek Hovedkonkurrenten MB CLA 45 AMG trenger 380 hester og firehjulstrekk for å klare det samme Jeg er også spent på hva denne komme til å koste her hjemme, vil tippe at vi for første gang på mange år får en ekte M bil til under millionen. Ettersom M235i koster 762 000 kr så tipper jeg M2 vil koste i området rundt 900 000 kr, forholdsvis mye bang for the buck. I den grad man kan si det om noen bil i Norge... Er iallfall spent på hvordan denne blir mottat i pressen og av kundene Jeg vil tørre å påstå at denne kanskje kan kalles for "Den moderne E30 M3" Her får man en bil som er liten og kompakt slik sin tidligere "bror" men mer sofistikert, moderne, sikkrere og raskere/kraftigere. Tror "handlingen" skal være ganske bra i disse bilene, liker at de har gått for BMW Rekkesekser og at understellet har endel komponenter fra dagens M3/M4. Er så synd at biler koster så mye i Norge. I utlandet vil man sikkert få kunne kjøpt denne ny til en veldig fin pris :/ Kjenner en som gikk fra en E30 M3 som var modifisert til en M235i og han er meget fornøyd. Her får man en bil som er enda råere! =) Dette er en bil som kan gi mye kjøreglede for pengene, og tenk hva denne vil ligge på om 5-10 år Håper den masseproduseres skikkelig og selges i store volumer! Sånn raskt så synes jeg at setene kunne de vært mer kreative med, samt baklyktene, ellers er bilen helrå! Endret Oktober 14, 2015 av hermanoo90 hsd og BMWE39turbo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Men trenger denne bilen M stoler for å være en bra bil? Så lenge setene er gode, trenger jo det ikke akkurat å stå inngravert M i hodestøtten. Ingen som ser det uansett når man kjører bilen. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Men trenger denne bilen M stoler for å være en bra bil? Så lenge setene er gode, trenger jo det ikke akkurat å stå inngravert M i hodestøtten. Ingen som ser det uansett når man kjører bilen. Det står M rett under hodestøtten faktisk Det viktigste er sittekomforten og at stolen støtter deg godt nok under sportslig kjøring. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå