Gå til innhold

BMW E91 318D 2009 LCI Black Sapphire Metallic


bjorneoen
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, bjorneoen skrev:

Hehe, se der ja! Imponerende :D I lige måte! :) Er helt enig, orker ikke uferdige ettermonteringer, må gjøres ordentlig om det først skal gjøres, føles mye bedre da! :) 

 

Takk for det! :) Den hadde jeg glemt! :P Skal prøve å få lagt inn noe der! 

må bare beklage @awt!!!! der gikk du i glemme boka gitt! :D du hadde liggi fint i topp på retro´s du også ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja, enig! :)

 

Siden jeg bare har pdc bak så har jeg ikke pdc knappen til å aktivere/deaktivere pdc.. men nå er det på plass! :) Da går ikke ryggekamera automatisk vekk når jeg setter den ut av revers og jeg kan selv slå det av og på med pdc knappen. Så kan se på kamera så lenge jeg kjører under 30km/h :) Frontkamera er neste retrofit og den aktiveres ved at man klikket på pdc knappen og dermed måtte jeg få den på plass før kamera blir montert!

IMG_7828.JPG

IMG_7829.JPG

IMG_7830.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da blir det snart full PDC også! Tenkte at nå som jeg først hadde fått på pass PDC knappen, så kunne jeg like godt montere PDC foran også :) Tenkte å gjøre modulbytte i helga, men PDC sensorer foran blir montert sannsynligvis samtidig med eventuell ny frontfanger når den tid kommer :) Da er alt klart for front kamera retrofit!

s-l1600.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hadde en del småbobler med rust på bakluka som jeg har opp til flere ganger prøvd å få BMW til å dekke uten hell.. Dette var visst ikke dekket av rustgarantien siden det ikke var falserust og var ikke dekket av lakkgaranti da denne har gått ut på tid for min bil.

Så jeg sendte bilen til en kompis på et lakkeringsverksted for utbedring av bakluka på egen regning men så ble det oppdaget ganske mye falserust under gummilisten til bakruten, og BMW ble dermed tilkalt for ny vurdering og ENDELIG gikk det min vei! Ble garantijobb og ny bakluke! :D 

Før:

IMG_7935.JPG

Etter:

IMG_8039.JPG

 

Blir også bytta av intercooler til 330d intercooler :) 

IMG_8040.PNG

Og til slutt bare et bilde av bilen! Skjønner ikke hvorfor så mange blinker på meg når jeg kjører med tåkelys ;) 

IMG_8033.JPG

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hva gjør 330d intercooleren for bilen i det daglige? Er det utført med tanke på framtidig trimming? :) Apropos rust i bakluke - ser Gorg får tatt sin på reklamasjon også, men jeg kan ikke huske å ha sett noe rust på vår bil. Er det en spesiell plass dette forekommer?

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...