Gorg Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 RF91, Kenny_ og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Slenger ut ett til Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 En liten oppdatering her. Bilen har vært hos Nautiluz et par ganger, i hovedsak fordi jeg synes lyddempingen originalt er alt for dårlig, og så baller det jo ofte på seg, så det ble litt stereoppgradering også Jeg spurte BMW om støyproblemet, men de sa det var sånn det skulle være, så da måtte jeg finne på noe. Mye mer dekkstøy enn det var på min forrige bil (E92), noe som selvsagt delvis skyldes at bakhjulsopphenget er boltet rett på, litt pga litt større dimensjon, men mest pga mindre lyddemping. Først fikk jeg dempet dørene, da dette er en svakhet på nye 3-serien. Dette hjalp litt, men ikke nok, så da ble det å dempe litt mer. Det er nå lagt demping i alle dører, under baksete, hjulbuer bak og bagasjerommet. Sistnevnte var nesten ikke isolert i det hele tatt opprinnelig. Isoleringen veier ikke stort, så jeg tviler på at det har betydning for kjøreegenskaper, i hvert fall ikke i en grad jeg kan merke, men forskjellen ved vanlig kjøring er enorm. Nå kan man faktisk prate i telefonen mens man kjører, og slipper å være sliten i ørene etter en kjøretur. Det kan komme godt med ettersom det blir roadtrip til Nord-Norge i sommer Når bilen først var hos Nautiluz var det jo naturlig å vurdere litt oppgradering av stereo. Så nå er det Focal ES100K i dørene, Match 8"-basser under setene og Helix forsterker med innebygget DSP. Enorm forskjell i lydbilde sammenlignet med HK-anlegget som sitter i originalt. Alt kan reverseres til originalt, og det er ingen synlige endringer, utenom gule membraner på høyttalerne (tilsvarende individual-anlegget på E92), noe jeg synes ser fresht ut (selv om bildet er dårlig) Meget fornøyd med jobben Nautiluz har gjort, så om noen har behov for stereo eller lyddemping kan det være verdt å sjekke ut! flobben, RF91, Ingvaldsen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Blir vel noe nye bilder i sommer Diskantene matcher mine! gregus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Juli 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2016 Liten "teaser", mer praktisk bil snart på plass 😊 Nautiluz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Regner med det er den som lå på finn.no? Gratulerer i hvertfall, sikkert ikke helt det samme som F80, men er vel ikke akkurat noe sinke denne heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Juli 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2016 Kan stemne det ja 😊 Veldig fint alternativ de gangene vi trenger mer plass eller bakkeklaring, og imponerende kjøreegenskaper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 Nye bilder på gang RF91 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 (endret) BMW F80 M3 Endret August 16, 2016 av Gorg fupsaker, olenikolai, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 (endret) BMW F80 M3 BMW F80 M3 Endret August 16, 2016 av Gorg fupsaker, StigJ og gregus reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 (endret) BMW F80 M3 Aggressive hjulbuer! Endret August 16, 2016 av Gorg StigJ, fupsaker, Freakshow og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 (endret) BMW F80 M3 Endret August 16, 2016 av Gorg RF91, olenikolai, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 haha damn! du oppdaterer jo tråden mer en trådstarter! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 BMW F80 M3 @Freakshow Sitter jo på bra materiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå